BasBQ
Beef en Steak

BBQ-restaurant

ziet er zeker goed uit
 
Is er al iemand geweest?
 
dat zal Julius Jaspers niet zo leuk vinden.. die heeft er ook net 1 geopend in Amsterdam
 
Die had toch alleen maar High and Fast BBQ voer? Dit is blijkbaar de Low and Slow wat we in Nederland nog misten
 
alvon zei:
dat zal Julius Jaspers niet zo leuk vinden.. die heeft er ook net 1 geopend in Amsterdam
Volgens mij gaat die pas in december open, dus iemand is hem voor geweest......met echt BBQ-voer en low & slow als we de kaart mogen geloven :)
 
Ik ga volgende week testen!
Heb maandag om 1900 gereserveerd.. :D
 
MrMannetje zei:
Ik ga volgende week testen!
Heb maandag om 1900 gereserveerd.. :D

Breng je verslag uit? Ik ben heel benieuwd!
 
Even wat sponsoren zodat hij elk gerecht kan testen ;)
 
MrMannetje zei:
Ik ga volgende week testen!
Heb maandag om 1900 gereserveerd.. :D

Goed bezig! Ben erg benieuwd. Ziet er veelbelovend uit
 
Ik ben ook zeer benieuwd naar het niveau van het eten. Ik hoop voor de buren dat ze wel een goede afzuiging hebben ;)
 
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de hier aanwezige experts, als ze die kunnen overtuigen....dan hebben ze misschien wel een goudmijntje in handen!!!
 
Afgelopen maandag was het dan zover, Barbrouw.

Het is niet heel groot maar wel leuk ingericht.
Menu is beperkt tot wat je op de foto op hun website ziet.

Het meisje in de bediening had bij de toelichting van het menu een paar puntjes die niet helemaal klopte maar dat kon de pret niet drukken. Aangezien er getest moest worden heb ik de Brisket, de Pulled Pork en de Ribs besteld incl alle side dishes.

De Brisket was redelijk bereid en zeker niet droog maar miste de echte rook/BBQ smaak.. Was nu meer mals stukje rundvlees.

De Pulled Pork was naar mijn mening het best, lekker sappig maar ook hier had het wel wat meer gekruid mogen zijn en weinig rook/BBQ smaak.

De Ribs waren goed gaar en niet overgaar, iets aan de droge kant.
Vond ik dat ze erg naar shoarma roken. Ofwel, lavasteen grill opgewarmd op zo. Deze geur overheerste voor mij de smaak.

Sidedishes waren coleslaw, baked beans, potato salad en tomato salad.
Hier was niks mis mee, prima te doen maar niet spannend.
De zelfgemaakte Bourbon BBQ saus neigde naar mijn smaak teveel naar tomaat.

Al met al ok gegeten maar niet echt BBQ en ook niet echt bijzonder.
Kanttekening is natuurlijk wel dat ik misschien wat verwent ben.
Vind het wel wat aan de prijzig kant gezien de hoeveelheden die werden geserveerd.

Mijn tip aan iedereen is om het wel gewoon te gaan proberen want misschien ben ik wel gewoon een zeikerd ;)
Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen!

 
Ik ben zondagavond geweest en heb even gewacht met een verhaaltje op mijn blog totdat Daan zich er over uit had gelaten, alhoewel hij het volgens mij al op facebook had gezien ;)

Wij hadden een beetje dezelfde ervaring, niet om over naar huis te schrijven. Alles kon meer smaak gebruiken, de ribs kwamen zonder saus en ik dacht toch echt dat er gewoon ketchup in mijn flesje zat hoor, ook nadat ik het nog een keer heb geproefd omdat de jongen van de bediening zei dat het toch echt BBQ saus was...

De ribs en de PP hadden erg opgeknapt van een goede saus, geen schande dat gebeurd in de VS ook vaak.
De brisket was erg fijn van draad, terwijl elke brisket die ik tot nu heb gezien een stuk grover is. Smaak was ook weer vlak.  De ribs hadden weinig vlees, leken een beetje op de slechte racks uit de blauwe dozen van de makro...
Pork belly was lekker, maar hey, dat is bacon en dat is altijd lekker :D

Sides dan, de bonen smaakte naar Mexicaanse refried beans, lekker in een taco met flanksteak, zure room en guacamole, maar niet in een bakje op tafel. De slaw was ok. Wij vonden de aardappelsalade de grote winnaar van de avond, maar ja, we gingen voor BBQ....

Ik zou persoonlijk mijn vrienden er niet heen sturen, zeker niet voor de kleine plukjes vlees die je krijg voor dat geld.
 
noskos zei:
Ik zou persoonlijk mijn vrienden er niet heen sturen, zeker niet voor de kleine plukjes vlees die je krijg voor dat geld.
Na de reviews van Daan en Dennis kunnen we ons dat ritje dus besparen.
 
noskos zei:
Ik ben zondagavond geweest en heb even gewacht met een verhaaltje op mijn blog totdat Daan zich er over uit had gelaten, alhoewel hij het volgens mij al op facebook had gezien ;)

Had idd op je Facebook gezien dat je er was maar heb bewust geen updates meer gelezen tot ik was geweest..
Vond wel grappig om net je blog te lezen vlak nadat ik dit had gepost.
Zitten behoorlijk op dezelfde lijn, zeker over de "BBQ" saus ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan