Beef en Steak

BBQ Genootschap wintermeating/nieuwjaarsreceptie 22-01-2017

nou dat gaat en gezellige boel worden daar.

ik moet me helaas afmelden voor dit feest.
heb namelijk wat anders dat weekeind maar niet getreurd het is zeker bbq gerelateerd.

alle een supper dag gewenst.

Leuk Richard!!!
Ik denk dat ik mijn Square-Fyre trailer bij me heb dus die kun je ook gebruiken, plek zat!

Gezellig Mike!
Dat gaat helemaal goed komen daar.

Ik ben er ook bij.
Lijkt mij erg gezellig.
Wordt de eerste keer, ben benieuwd.

Goede morgen,

Wij komen ook graag naar Zeewolde volgende week.

Wij zijn:
Bouke Kristel.
Marijn van der Rijk.
Frits Hendriks.

We nemen twee weber gbs BBQ's mee 😃👍🏻😋.

Voor ons de eerste keer dat we gaan en zijn erg benieuwd en hebben er zin in 👍🏻

Groeten,
Frits Hendriks.

Gaat gezellig worden!
Volgens buienradar blijft het droog, temperatuur rond het vriespunt met een matige wind kracht 4  B-)

Ik ben er helaas niet bij.

Helaas moet ik mij ook afmelden. Veel plezier allemaal

Als het meezit komen wij ook even kijken en kennismaken. We hebben dan dat weekend een bbq wintermeeting (ja, van het andere forum) maar op zondag is dat opruimen en naar huis. Dus als het een beetje lukt om op tijd te kunnen vertrekken willen we zeker even komen kijken. Lijkt ons leuk om eens wat gezichten bij namen te zien.

(Btw.. Jammer dat dit samen valt met het andere evenement. Nu moet je keuze's maken in plaats van dat je beiden kunt bezoeken.. :()

eigenhymer zei:
Als het meezit komen wij ook even kijken en kennismaken. We hebben dan dat weekend een bbq wintermeeting (ja, van het andere forum) maar op zondag is dat opruimen en naar huis. Dus als het een beetje lukt om op tijd te kunnen vertrekken willen we zeker even komen kijken. Lijkt ons leuk om eens wat gezichten bij namen te zien.

(Btw.. Jammer dat dit samen valt met het andere evenement. Nu moet je keuze's maken in plaats van dat je beiden kunt bezoeken.. :()

Klopt helemaal, wel leuk als het jullie lukt om nog ff te komen!

Terug
Bovenaan Onderaan