Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Flauw zeg Dominique.... :-O
El Fumarole zei:22 januari zijn we geboekt bij Kookpunt Rotterdam om de Lodge spullen te promoten tijdens een 'food&fit nonfood fair'. Geen grap, zo noemen ze dat.
Sander en ik gaan dus food&fit dingetjes doen.
Ik heb me gelijk afgemeld. Zijn ze nou helemaal betoeterd!Jorte zei:El Fumarole zei:22 januari zijn we geboekt bij Kookpunt Rotterdam om de Lodge spullen te promoten tijdens een 'food&fit nonfood fair'. Geen grap, zo noemen ze dat.
Hebben ze niet verteld hoe dat werkt?
Is altijd een feest bij Kookpunt met food en fit!
Het is de bedoeling dat jullie eerst drie rondjes rond het blok rennen (is een groot blok bij Kookpunt) met in iedere hand een grote DO. Dat is dus het fit gedeelte.
Daarna de DO's vullen met groente en er een heerlijke vegetarische stoofschotel van maken.
Die moeten jullie daarna zelf opeten, onder het genot van een glaasje wortelsap (of kruidenthee).
Wordt vast een feestje daar
Jorte zei:El Fumarole zei:22 januari zijn we geboekt bij Kookpunt Rotterdam om de Lodge spullen te promoten tijdens een 'food&fit nonfood fair'. Geen grap, zo noemen ze dat.
Hebben ze niet verteld hoe dat werkt?
Is altijd een feest bij Kookpunt met food en fit!
Het is de bedoeling dat jullie eerst drie rondjes rond het blok rennen (is een groot blok bij Kookpunt) met in iedere hand een grote DO. Dat is dus het fit gedeelte.
Daarna de DO's vullen met groente en er een heerlijke vegetarische stoofschotel van maken.
Die moeten jullie daarna zelf opeten, onder het genot van een glaasje wortelsap (of kruidenthee).
Wordt vast een feestje daar
Martijn Tje zei:Ik kom samen met het vrouwtje en de kids!
+1ReneR zei:Plek zat!
Jammer Dikkie...trickydikkie zei:helaas met vakantie
haxquiz zei:Ik rij die dag toch langs, wip graag even langs om een ieder de hand te schudden!
haxquiz zei:Ik rij die dag toch langs, wip graag even langs om een ieder de hand te schudden!
ReneR zei:haxquiz zei:Ik rij die dag toch langs, wip graag even langs om een ieder de hand te schudden!
Maar dan wel iedereen he, flink terrein, wordt nog lopen en zoeken