Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Leo, mijn Q-maatje Tini (Bloemenboer) heeft op de 8e sept. een familie-re?nie die op korte termijn is georganiseerd en daarom niet van de partij kan zijn....jammer  :(
Of mogelijk vergis ik me een dag.....kom daar nog op terug!

Hoi Leo,
Het was inderdaad een vergissing in de dag.
Zojuist met Bloemenboer gesproken en ook hij zal "ijs en weder dienende" weer van de partij zijn.
Ook zijn schoonzoon, Genootschapslid "Hitman" zal zo goed als zeker mee komen, stond nog niet op de lijst, maar we komen dus met z'n drie?n en reizen gezamenlijk.
Vervoermiddel zal hetzelfde zijn als tijdens de Voorjaars Meating, plaats voldoende dus in de bus om weer het een en ander aan Q's mee te brengen (zeker een metertje of drie/vier op een rij....)
De muziek blijft dit keer wel thuis :-)
We hebben onderling al afgestemd wat we deze keer gaan presenteren, surprise nog op dit moment!
Hopelijk zijn de weergoden die dag goed gestemd...
groet,
RedFox-Geert

Gezellig Geert! :)

Ok, de rest hoeft dus niets mee te nemen begrijp ik  :P

Boldeagle zei:
Ok, de rest hoeft dus niet mee te nemen begrijp ik  :P
Ik dacht dat jij je Primo ook mee zou brengen deze keer Mike  :D

Boldeagle zei:

Als ik de verhalen van de vorige meating een beetje goed begrepen heb, hoef je toch alleen maar een enorme honger mee te nemen als Geert de catering verzorgt?

Hoi Noskos,

Als ik even naar de aanwezigen kijk zie ik dat mijn Buurman Arjan (hier bekend als Arrie) nog niet genoemd staat. Ik sta er wel op met forum naam maar heet gewoon Patrick. Zie bij meer mensen dat hun echte naam gevolgd door forum naam genoemd staat. Misschien dat je dit nog wilt aanpassen.

Beide nemen we (zoals het nu lijkt) onze vriendinnen mee.

Nosmo zei:
Boldeagle zei:

Als ik de verhalen van de vorige meating een beetje goed begrepen heb, hoef je toch alleen maar een enorme honger mee te nemen als Geert de catering verzorgt?
Piet, ik kijk er naar uit om jou en je vrouw persoonlijk te ontmoeten!

Als ik zo de lijst met aanmeldingen weer eens bekijk, wordt het weer een dolle bende. Gezellig!

Baal ook nog steeds dat ik niet kan :(

Ow, ja, er zijn geen kosten aan verbonden, het Genootschap neemt deze voor haar rekening.

noskos zei:
Ow, ja, er zijn geen kosten aan verbonden, het Genootschap neemt deze voor haar rekening.

Nou, dat is dan mooi grandioos!

Misschien ook wel handig om weer een 'wie maakt wat' draadje te starten?

Ik moet uiteraard net weer werken.  >:( Jammer hoor, hopelijk volgende keer.

Is het misschien leuk om van alle deelnemers aan het einde een "winnaar" te kiezen, die het leukste, lekkerste, mooiste gerecht heeft weten te presenteren zonder dat er echt een wedstrijd element aan zit.  degene die wint (later gekozen wordt dmv een poll)  mag zich een half jaar, tot de volgende meating, zichzelf King off the Meating noemen!!
Zomaar even een brainfarth maar misschien ook wel leuk!!
Greetz Marco

MarBQ zei:
Is het misschien leuk om van alle deelnemers aan het einde een "winnaar" te kiezen, die het leukste, lekkerste, mooiste gerecht heeft weten te presenteren zonder dat er echt een wedstrijd element aan zit.  degene die wint (later gekozen wordt dmv een poll)  mag zich een half jaar, tot de volgende meating, zichzelf King off the Meating noemen!!
Zomaar even een brainfarth maar misschien ook wel leuk!!
Greetz Marco

das niet toevallig omdat je spiezen vorige keer goed scoorde  ;)

Nee hoor Mike!! alhoewel ze wel lekker zijn!!! 8)

Omdat het mij wel leuk leek om buiten alle wedstrijden om, die een standaard menu hebben, een leuke draai aan de meating te geven.
Niet dat dit een wedstrijd is, en moet worden, maar lekker simpel voor degene die niet meedoen aan de reguliere wedstrijden,
ook eens een titel te winnen is. het gaat mij tenslotte niet om een dikke wedstrijd te creeren maar gewoon lekker bezig zijn op de Q!!
Misschien lul ik ook gewoon wel uit m'n nek!! 8)

Het lijkt mij geen goed idee. We willen de bijeenkomst laagdrempelig houden, daar hoort een wedstrijd niet bij ;).

Geen probleem Frits, zoals ik al zei, het was maar een ideetje :P

Helaas moeten wij ons afmelden voor deze meeting. Heb onverwacht werkverplichtingen in dat weekend. :-(
Hopelijk zijn we er de volgende keer wel bij!

Groeten,
Leon

Terug
Bovenaan Onderaan