Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???![]()
Schudden wel, vangen niet vermoed ik
![Stick out tongue :P :P](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???![]()
Boldeagle zei:Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???![]()
Schudden wel, vangen niet vermoed ik![]()
Leo zei:dat duurt nog even
Leo zei:zo moet je een WGA ook niet zien
ArjanC zei:Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???![]()
Anders gooi je er toch ff een emmertje water in? ;-)
SmokyWok zei:Hallo...
We zijn van plan met ons team te komen maar wat is eigelijk de bedoeling. ketels meenemen tent en zo en lekker koken ? Of is het anders ?
Groeten Fernando Wokke
Pharan zei:Schrijf ons maar op (ons = L?on + Christianne). Het lijkt me erg leuk om de mede forumleden te leren kennen. Ik vermaak me prima op dit forum.
- L?on