Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???
Schudden wel, vangen niet vermoed ik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???
Boldeagle zei:Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???
Schudden wel, vangen niet vermoed ik
Leo zei:dat duurt nog even
Leo zei:zo moet je een WGA ook niet zien
ArjanC zei:Ivo-tje zei:Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???
Anders gooi je er toch ff een emmertje water in? ;-)
SmokyWok zei:Hallo...
We zijn van plan met ons team te komen maar wat is eigelijk de bedoeling. ketels meenemen tent en zo en lekker koken ? Of is het anders ?
Groeten Fernando Wokke
Pharan zei:Schrijf ons maar op (ons = L?on + Christianne). Het lijkt me erg leuk om de mede forumleden te leren kennen. Ik vermaak me prima op dit forum.
- L?on