Beef en Steak

BBQ Genootschap Najaarsmeating - zondag 8 september 2013

Ivo-tje zei:
Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???  :P

Schudden wel, vangen niet vermoed ik  :P

Boldeagle zei:
Ivo-tje zei:
Was er trouwens al een vrijwilliger om de vuurbox en ring op te vangen als die vier sterke mannen de kolen uit mijn BGE gaan schudden???  :P

Schudden wel, vangen niet vermoed ik  :P

Goed, dat issue is ook opgelost!  ::)
Dure vrienden dat jullie zijn... maar net mijn verjaardagscadeau opgehaald.... 19 juni uitpakken!  :D

dat duurt nog even

Leo zei:
dat duurt nog even

Och, 2,5 week...
Dan nog genoeg tijd om te wennen aan de WGA...
Denk dat hij ook mee gaat naar de camping, maar of hij daar al mijn BGE gaat vervangen betwijfel ik nog :P

zo moet je een WGA ook niet zien

Leo zei:
zo moet je een WGA ook niet zien

Bedoel dan ook als vervanging voor op de camping ;)
In de tuin... tsja, wat moet hij daar doen naast mijn 2 BGE's?
(oke, met grotere feestjes...)

ik ben er misschien erbij , moet 7 september voor 70 man bbqen, en daarna de zooi opruimen, maar ik zet hem in de agenda!!!!

Ivo-tje zei:

Anders gooi je er toch ff een emmertje water in? ;-)

ArjanC zei:
Ivo-tje zei:

Anders gooi je er toch ff een emmertje water in? ;-)

Goed plan!

Nee, ik heb dus maar een WGA gekocht om op de meeting met jullie te kunnen barbecuen ;)

helaas.....dan kunnen Astrid en ik niet...

moeten die dag voor een familie bijeenkomst voor 45 man de bbq doen....dus op zich wel een leuke klus...

maar de meeting was zeker zo leuk geweest  >:(

Ik kan helaas niet
Ik mag muziek maken de 8e
Jammer, volgende keer beter hoop ik

Hallo...

We zijn van plan met  ons team te komen maar wat is eigelijk de bedoeling. ketels meenemen tent en zo en lekker koken ?  Of  is het anders ?

Groeten  Fernando Wokke

SmokyWok zei:
Hallo...

We zijn van plan met  ons team te komen maar wat is eigelijk de bedoeling. ketels meenemen tent en zo en lekker koken ?  Of  is het anders ?

Groeten  Fernando Wokke

gezellig Fernando,
de bedoeling is eigenlijk je WGA of andere bbq mee te nemen, daar iets lekkers op te maken en dat anderen van jou gerecht kunnen proeven en jij weer van andermans gerechten kan proeven, zo een dag gezellig bezig te zijn en elkaar (beter) te leren kennen

En je tent mag natuurlijk mee, altijd fijn om in te staan als er veel zon is of als het zou regenen. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Schrijf ons maar op (ons = L?on + Christianne). Het lijkt me erg leuk om de mede forumleden te leren kennen. Ik vermaak me prima op dit forum.

- L?on

Pharan zei:
Schrijf ons maar op (ons = L?on + Christianne). Het lijkt me erg leuk om de mede forumleden te leren kennen. Ik vermaak me prima op dit forum.

- L?on

jullie staan er bij  :)

Goed, ik ga mij moeten afmelden....  :-*
Ik heb twee zoons die op 9-9-9 geboren zijn, die zijn dus die maandag jarig....
Nou, je voelt hem aankomen...

Zondag dus een hok vol visite en geen bbq dagje voor mij :(

jammer Ivo,
ik hb jullie van de lijst gehaald

Mijn buurman, op forum bekend als Arrie, komt ook :)

Hoe laat begint de meeting?

rond een uur of 11 a 12

Terug
Bovenaan Onderaan