Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt en volgens de theorie zou dat moeten kunnen. Voor vlees denk ik dat hij 'as is' meer dan gaat voldoen.noskos zei:Maar als ik het dus goed begrijp kunnen we net zo goed Ikea probes er aan hangen? (stuk goedkoper) En uit een voorgaand berichtje begrijp ik dat door de weerstanden te wijzigen deze ook hogere temperaturen zouden kunnen weergeven.
Dat van de 'polarisatie'van de aansluitingen had ik inderdaad gelezen. Ik realiseer met dat het nog wel handig is om even te veranderen in mijn mavericks (die hebben nu een reguliere 2.5mm aansluiting ipv de custom jack).flamin firefighter zei:Ik ben "die Nederlander" die op het tvwbb forum schreef over de ikea probes en ik kan dus bevestigen dat het goed mogelijk is om die te gebruiken ipv de mavericks. Sterker nog, ik heb nog nooit mavericks gekocht en alleen met ikea probes gewerkt.
Het enige waar je even rekening mee moet houden is dat de ikea probes net andersom zijn aangesloten als de mavericks. Dit maakt op het eerste gezicht niets uit, maar als je ze net zo aansluit als de mavericks dan krijg je problemen als de kabels of probes metaal aanraken. Voor mij is dit verder geen probleem want ik heb de aansluitingen in mijn bbq controllers gewoon aangepast aan de ikea-probe maar als je ook mavericks wilt blijven gebruiken dan zul je dus even de stekkertjes van de ikea probes moeten veranderen.
Het "probleem" dat de ikea's niet zo'n hoge temperatuur aankunnen heb ik aangepakt door een probe open te maken en het ntc-weerstandje dat erin zit te vervangen door een andere, dus ik heb nu ook een "high temperature" pobe gemaakt. ntc-tje kun je gewoon bij conrad bestellen...
Wat mij betreft ben je meer dan welkom om aan te haken, leuk!flamin firefighter zei:Ik ben destijds vastgelopen op het communicatiegedeelte met de computer, vandaar dat ik een "stand-alone" controller heb gemaakt en ??n gebaseerd op de heatermeter. Nu ik hier de ontwikkelingen en plannen lees, lift ik graag met jullie mee.
Frits zei:De temperatuuur van je eten is iedere keer anders, kip mag niet zo warm worden als Pulled Pork.
Pulled Pork wordt den ik wel het warmst met 95 C.
Of zou je de set temp op de computer in kunnen stellen zodat daarboven automatisch een rode zone komt?
Btw het ziet er nu al heel gaaf uit.
Jup vanaf de computer instelbaar, strakjes wordt dat dan automagisch doorgegeven naar de controller. De rode zone staat nu strak boven je setpoint / alarm.Frits zei:Of zou je de set temp op de computer in kunnen stellen zodat daarboven automatisch een rode zone komt?