Vind het een geweldig gesprek, maar ben er nog niet eens uit hoe mijn cyber q werkt.... (Ik werk met hout)....
Laat staan dit maar blijf jullie volgen
Laat staan dit maar blijf jullie volgen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kurre zei:Sterk hoor deze hele topic ! Ik snap er geen snars van, maar ik blijf volgen.![]()
De pi voegt alleen het configuratie deel en het grafiek deel via web toe. In principe zit in het originele ontwerp een lcd scherm en een aantal knoppen bij de heatermeter.noskos zei:Het voordeel van de raspberry pi is dat je hem ook standalone kunt gebruiken. Dat wordt bij jouw variant iets lastiger denk ik. Waarom ik dat handig vind is omdat we de regelaars niet altijd thuis gebruiken maar ook tijdens wedstrijden. Als het dan niet werkt omdat je geen dataverbinding hebt is dat dus niet handig.
Wat niet inhoud dat ik er niet ook wil hebben hoor voor thuis![]()
Ik wil:
1) de temperatuur af binnen kunnen aflezen
2) blablah
Het zou leuk zijn:
1) dat hij sociale webontsluiting heeft
2) blablah
Het zou fantastisch zijn:
1) blablah
Ik programmeer het liefst in C#. Zodra ik wat toonbaars heb kan ik het wellicht even via Azure ontsluiten, dat blijft gratis als je heel weinig traffic gebruikt. Ik zou het ook geen probleem vinden om hier een betaalde variant van neer te zetten (zolang het redelijke kosten blijven). Ik zou het wel leuk vinden als dit publiekelijk gaat om het dan ook onder de forum vlag te doen.noskos zei:Wat webserver en ruimte betreft, wat denk je voor zoiets nodig te hebben? Het forum staat bij service4hosting, de service van Jan van Duin, ??n van de mannen van het BBQ Blog het Rookgordijn. Ik denk dat hij zo'n project ook wel leuk vind en dat er vast wel iets is te regelen. En er zijn ook andere mensen hier op het forum die daarin kunnen helpen.
Zelf krijg ik komend voorjaar glasvezel hier, de infrastructuur ligt er al, en ik heb al een macmini staan die als server gebruikt kan worden. Daar kan het vast ook wel op.