Beef en Steak

Banh mi thit met Nuoc cham, Vietnamees streetfood

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jet
  • Startdatum Startdatum
noskos zei:
Ik heb echt het allerbeste broodje van mijn leven in Vietnam gegeten, een banh mi met barbecue in Hoi An. Alles erop en eraan op koriander na. En ja, met maggi. Maggi is gewoon umami en maakt deel uit van de smaak.

Ik ben het helemaal met je eens dat Maggi Umami is, ben er absoluut geen tegenstander van vind het in bepaalde gerechten erg lekker (heel vreemd maar in de groentesoep vind ik het niet lekker)
Heb gisteren wat op een left over broodje gesprenkeld, en inderdaad de smaak wordt nog beter zonder afbreuk te doen aan de andere ingredi?nten.

WoW wat een verwennerij, Ewald is een mazzelaar.

Paddy

Stoker
Veel MAGGIE :-/, proef je dan de echte smaak van je eten nog wel?
Vaak zie je dat het gebruik van maggi een soort van gewoonte is geworden, ik zeg meestal "zou je eerst niet eens proeven voordat je begint te hozen" ;)

"[An autocondimenter is] Someone who will put certainly salt and probably pepper on any meal you put in front of them whatever it is and regardless of how much it's got on it already and regardless of how it tastes. Behavioural psychiatrists working for fast-food outlets around the universe have saved billions of whatever the local currency is by noting the autocondimenting phenomenon and advising their employers to leave seasoning out in the first place. This is really true." -- Terry Pratchett in Reaper Man

Dat is een lekker broodje streetfood geworden Jet
En nog lekker dichtbij ook

Zie het draadje nu pas omdat het vrijdag opnieuw is komen boven drijven.
Nog nooit van gehoord, maar ziet er lekker uit.

Terug
Bovenaan Onderaan