BasBQ
Beef en Steak

BAM!!! DanBras sateh recept nu award winning

Ga morgen kip halen om te marineren.

Welke chili saus gebruik jij voor de satesaus?
Ik maak normaal gesproken altijd de sater saus zelf, mar wil die wijco wel eens proberen..
Kan handig zijn als we met de caravan op vakantie gaan ;-)

Denk dat ik ook mais koekjes erbij ga maken.
Weet nu al dat mijn dochter blij zal zijn ;)

Grzz,
Blefke
 
Gisteren deze sateh gemaakt van 5,5 kilo procureur voor de verjaardag van 1 jarige dochter. was zeer goed in de smaak gevallen.
bedankt voor het recept. Ik had wel marinade gemaakt voor een kilo per keer. zo 4 kilo gemarineerd en daarna 2 kilo in een grote pan gegooid de anderhalve kilo die over was er opgegooid en de andere 2 kilo gemarineerd daarboven op gegooid. en alles weer gemixt.

 
marc85 zei:
Gisteren deze sateh gemaakt van 5,5 kilo procureur voor de verjaardag van 1 jarige dochter. was zeer goed in de smaak gevallen.
bedankt voor het recept. Ik had wel marinade gemaakt voor een kilo per keer. zo 4 kilo gemarineerd en daarna 2 kilo in een grote pan gegooid de anderhalve kilo die over was er opgegooid en de andere 2 kilo gemarineerd daarboven op gegooid. en alles weer gemixt.
Goed te horen dat het bevallen is.
Zo doe ik het ook voordat ik de stokjes ga rijgen; marineer per 500 gram of per kilo en gooi dan voor het rijgen alles in een grote bak, mix het goed en ga dan aan de slag.

Ik zal nog eens een keertje de ingredi?nten afwegen, zodat het recept makkelijker schaalbaar wordt naar grotere hoeveelheden. Wordt vervolgd....  :)
 
DanBras zei:
Ik zal nog eens een keertje de ingredi?nten afwegen, zodat het recept makkelijker schaalbaar wordt naar grotere hoeveelheden. Wordt vervolgd....  :)
Dat is een goed plan  ;-)
Dit recept is echt een topper...
Ik maak het eindelijk niet meer anders.

Grzz Sjarel
 
Zo.....het iedere keer opzoeken is voorbij  :D

Ik kreeg/krijg nog regelmatig vragen over het DanBras sateh recept en waar dit te vinden is. En hoewel het al op vele websites staat (zoals o.a. Vuur en Rook en Food by OSFA) en de linkjes tientallen keren zijn doorgestuurd, blijft het BBQ Genootschap het forum waar het recept het eerst gepubliceerd werd. Om het makkelijker te maken om het recept te zoeken en andere mensen er naar te verwijzen heb ik een redirect aangemaakt.

Je komt dan op dit draadje terecht met de successen en waarin het linkje naar het recept staat.
Makkelijk, simpel & effectief  B-)

http://sateh.guru
 
Handig! Dat maakt het leven makkelijker
 
Terug
Bovenaan Onderaan