BasBQ
Beef en Steak

Balkon to tuin

 
 

defjam74

Stoker
Berichten
408
Na een lange tijd in een appartement te hebben gewoond uiteindelijk verkast naar een rijtjeswoning met een tuin.
Eerste aanschaf, een bbq. Een Weber Kettle via de ING.
Altijd in mijn hoofd gehad dat bbq-en altijd snel en heet was. Maar het tegendeel is waar, in mijn ogen.
Er zit echt wel een wetenschap achter en daar probeer ik nu achter te komen.
De verbeteringen probeer ik door middel van techniek toe te passen.
Ik heb sowieso nog veel te leren.
Mijn eerste post is de Tower of Power.
 
Gelukkig kn je er nu in je tuin rustig bij gaan zitten
 
Hoi, defjam74,
welkom bij het Gwenootschap
 
Succes en heel veel plezier hier
 
Dag Defjam. Dit gaat je lukken.
Succes met je tuin Q
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
@defjam74 Geweldige naam. Je komt vast uit 1974 (zoals ikzelf) en Def Jam vast vanwege Def Jam recordings? Zo ja dan ben je een echte rap hip-hop liefhebber. Tenzij je alleen van Slayer's album Reign in Blood houd met het geweldige nummer Angel of Death wat ook op Def Jam is uitgekomen?

Tegenwoordig hang ik meer uit in de metal hoek, maar daar ben ik wel gekomen door een aantal artiesten op Def Jam. RUN-DMC met Aerosmith, Public Enemy met Anthrax.
En later door de soundtrack: Judgement Night waar de diverse samenwerkingen op staan zoals ICE-T met Slayer, Boo Ya Tribe met Faith no More.. e.d.

En aan de BBQ, geweldig!
 
Welkom defjam74 eens je inziet dat BBQ niet alleen H&F is gaat er een wereld voor je open.
Veel barbecueplezier in je tuintje!

@Just Vodka bedankt om die soundtrack nog eens onder de aandacht te brengen, de CD zat in die periode vastgeroest in mijn CD-speler.
Binnekort nog maar eens bovenhalen en misschien zelfs nog eens de film opnieuw bekijken.
 
@defjam74 Geweldige naam. Je komt vast uit 1974 (zoals ikzelf) en Def Jam vast vanwege Def Jam recordings? Zo ja dan ben je een echte rap hip-hop liefhebber. Tenzij je alleen van Slayer's album Reign in Blood houd met het geweldige nummer Angel of Death wat ook op Def Jam is uitgekomen?

Tegenwoordig hang ik meer uit in de metal hoek, maar daar ben ik wel gekomen door een aantal artiesten op Def Jam. RUN-DMC met Aerosmith, Public Enemy met Anthrax.
En later door de soundtrack: Judgement Night waar de diverse samenwerkingen op staan zoals ICE-T met Slayer, Boo Ya Tribe met Faith no More.. e.d.

En aan de BBQ, geweldig

@defjam74 Geweldige naam. Je komt vast uit 1974 (zoals ikzelf) en Def Jam vast vanwege Def Jam recordings? Zo ja dan ben je een echte rap hip-hop liefhebber. Tenzij je alleen van Slayer's album Reign in Blood houd met het geweldige nummer Angel of Death wat ook op Def Jam is uitgekomen?

Tegenwoordig hang ik meer uit in de metal hoek, maar daar ben ik wel gekomen door een aantal artiesten op Def Jam. RUN-DMC met Aerosmith, Public Enemy met Anthrax.
En later door de soundtrack: Judgement Night waar de diverse samenwerkingen op staan zoals ICE-T met Slayer, Boo Ya Tribe met Faith no More.. e.d.

En aan de BBQ, geweldig!
JIJ (sorry voor de caps) bent DE MAN!👍👍
Inderdaad, ben van 74 en dubbel ja, ben van de generatie DefJam.
Mijn naam is puur nostalgie.

Aaaand back to bbq🤣.

Oh ja, ben inderdaad van de rap/hiphop en niet echt van de metal (tenzij het een Weber is).
 
Laatst bewerkt:
Welkom defjam74 eens je inziet dat BBQ niet alleen H&F is gaat er een wereld voor je open.
Veel barbecueplezier in je tuintje!

@Just Vodka bedankt om die soundtrack nog eens onder de aandacht te brengen, de CD zat in die periode vastgeroest in mijn CD-speler.
Binnekort nog maar eens bovenhalen en misschien zelfs nog eens de film opnieuw bekijken.
Mijn reactie was op defjam74's oude post van 2020.

Die soundtrack heb ik op dit moment aan staan op spotify :cool:
 
Welkom defjam74 eens je inziet dat BBQ niet alleen H&F is gaat er een wereld voor je open.
Veel barbecueplezier in je tuintje!

@Just Vodka bedankt om die soundtrack nog eens onder de aandacht te brengen, de CD zat in die periode vastgeroest in mijn CD-speler.
Binnekort nog maar eens bovenhalen en misschien zelfs nog eens de film opnieuw bekijken.
Thanks.
 
Welkom bij het genootschap
 
Wel leuk om te zien dat als zo'n voorstel draadje gekickt wordt iedereen gewoon verder gaat met welkom heten. Maak mezelf er ook wel eens schuldig aan :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan