BasBQ
Beef en Steak

Baby top in de sneeuw

 
 
 

Paddy

Stoker
Berichten
272
Lekker bbqen in de sneeuw. Baby top gehaald, van te voren op hoge temp aangebakken, rub er op gedaan en vervolgens langzaam gegaard met een handje rookhout tot 48 graden.
EF3BD0C5-8B3A-4337-9F4A-9A9CAD71C0A8.jpeg

9D48380F-DEF4-423B-9C07-DF9694E9BFA9.jpeg

6D0B08D2-CBF8-4621-A723-1AB832CC656B.jpeg
 
Ruim op tijd de Q aangedaan, omdat ik verwachtte dat hij met de kou en sneeuw wel eens wat moeilijk op temperatuur zou kunnen komen. Dus kwartiertje / twintig minuten na het aansteken, ga ik eens kijken hoe het er mee staat. Staat mijn zevenjarige zoon sneeuwballen in de Q te gooien. Want dat “sist” zo lekker...
🤬😤🙃😂
 
Wat een heerlijke foto, en boys will be boys ;).
 
Ziet er goed uit. Toevallig heb ik hetzelfde gemaakt vanavond (zie draadje) hoe beviel de jouwe? Mooie garing?
 
Samen lekker met de Q bezig geweest zo
Ieder op z’n eigen manier 😁
 
Geloof graag dat je lekker gegeten heb, maar dat je zoontje de wereld aan het ontdekken Is, das toch fantastisch. Geweldig.
 
Ruim op tijd de Q aangedaan, omdat ik verwachtte dat hij met de kou en sneeuw wel eens wat moeilijk op temperatuur zou kunnen komen. Dus kwartiertje / twintig minuten na het aansteken, ga ik eens kijken hoe het er mee staat. Staat mijn zevenjarige zoon sneeuwballen in de Q te gooien. Want dat “sist” zo lekker...




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Niet verkeerd z'n kogelbiefstuk. Hoe was je cuisson?
Heb dit nog niet vaak op de Q gemaakt. Heb er graag wat jus bij om te soppen
 
Hij was mooi medium rare, maar wel een stuk vlees waarvoor je moet kauwen. De gasten vonden het lekker, maar zelf ga ik liever voor wat malser.
 
Hij was mooi medium rare, maar wel een stuk vlees waarvoor je moet kauwen. De gasten vonden het lekker, maar zelf ga ik liever voor wat malser.
Ik snap hier dus weinig van. Mijne was ook niet bijzonder mals. Ook niet taai hoor. Maar ik dacht dat dit op de ossenhaas na het meest malse stukje moest zijn... Weliswaar minder smaak, dat weet ik.

Heb ik dit dan echt mis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan