BasBQ
Beef en Steak

Asperges met Iberico secreto

 
 
 

Bubbeltje

Kooltjesharker
Berichten
216
C4045D73-1A5C-4308-935F-B3693A0A5B14.jpeg
13F6E146-7724-4C99-95F9-66777366932C.jpeg
A393E69C-BA5F-4B46-8A88-1C9AD026D736.jpeg
DBA8421F-149E-4EC6-BD93-57B8F1CDBB4D.jpeg
4ACC3B27-C960-463F-AEEB-E28F4EEB5091.jpeg

Helaas te laat voor de foto-wedstrijd, maar wel ontzettend genoten van dit gerecht. De asperges zijn gestoofd in wijn en kruidenboter, de aardappel gepoft op de briketten en de secreto (alleen met zout bestrooid) lekker gegrild. Het was zo gruwelijk lekker, dit gaan we vaker doen. Recept van de asperges is van bbq-junkie.
158DF220-A6A4-4466-8D20-6CC01A788F6D.jpeg
 
Lekker hoor!

Jammer dat je net te laat was voor de wedstrijd maar het zal er niet minder om gesmaakt hebben. 😋😋

De aardappels zien er nog netjes uit als je ze in de kolen hebt gehad, de mijne zien er meestal behoorlijk gecremeerd uit.
 
Lekker hoor!

Jammer dat je net te laat was voor de wedstrijd maar het zal er niet minder om gesmaakt hebben. 😋😋

De aardappels zien er nog netjes uit als je ze in de kolen hebt gehad, de mijne zien er meestal behoorlijk gecremeerd uit.
Dit was de goede kant 🤪. Ondanks 2 lagen folie was ie toch iets te zwart aan één kant.
 
Heerlijk bordje en iberico secreto is op dit moment een van mijn favorieten. Had graag stukje geproefd.
 
Heerlijk bordje en iberico secreto is op dit moment een van mijn favorieten. Had graag stukje geproefd.
Dat snap ik, vind het ook verdomd lekker. Mijn zoontje (11) vroeg of ik nog wat wilde bewaren want hij vond het ook erg lekker, maar helaas, papa en mama hebben het opgegeten. Zo’n simpele bereiding maar zo lekker 😋.
 
Dat ziet er heerlijk uit, zelfs de aardappel! Wat heb je daar overheen?
 
schuif maar door.
dat ziet er fantastisch uit.
lekker hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn
 
Dat snap ik, vind het ook verdomd lekker. Mijn zoontje (11) vroeg of ik nog wat wilde bewaren want hij vond het ook erg lekker, maar helaas, papa en mama hebben het opgegeten. Zo’n simpele bereiding maar zo lekker 😋.
Snel nog maar een keer maken dan voor ‘de kleine jongen’. Dat mama en papa dan mee eten is dan een toevallige bonus 😜
 
Mooi maaltje. Jammer dat het iets te laat is voor de wedstrijd. Maar wel heel leuk dat je geïnspireerd bent door het onderwerp. Cuisson van de Sectreto ziet er ook super uit. TOP
 
Zo, voor dit bordje mag je me volgende keer wakker maken.
Ziet er toppie uit.
 
Ziet er heerlijk uit. Top maaltijd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan