Die steven van vorige week smaakte naar meer.
Dus hierbij de 2de steven. wel erg leuk zo met die uitdagingen.
ik had ook geen provolone kunnen vinden. Heb er daarvoor in de plaats 3 met gorgonzola en 3 met blauwe ader kaas (die kaas doet het altijd goed bij vrouwlief). en had laast wat hamlappen gevonden.
Juist ja hamlappen. Nou dat bleek nog verrot lastig om daar een beetje fatsoenlijke zakjes in te maken
. maar ja dan moet je doorzetten ook.
dus wat creatiever met de sateprikkers, en in sommige stukje meerder zakjes gemaakt. :|
bbq aan. en erop.
Werd wat lastig doordat sommige stukken minder of meer opgerolt en dus dik of dun waren. dus in 2en gesplits, probe eerst in kleinste van 6 en toen die 3 gaar waren eraf en probe in grootste van 3.
Wederom vergeten een foto te maken van opgedient bord. maar we aten er verse blad spinazie geroerbakt met knoflook en tagiatellie erbij.
Het was te merken dat de hamlappen nogal lek waren, er zat meer kaas op de kolen dan smeuig in vlees. Toch zat er nog wel wat kaas en samen met de ham en salami gaf dat een erg lekkere smaak.
De gorgonzola variant vond ik lekkerder dan de blauwe ader.
Ik ga dit zeker nog is doen maar dan let ik wat beter op op de mogelijkheid tot het maken van zakjes in het vlees.
Groet
KippetjeHaasje