BasBQ
Beef en Steak

Amsterdam barbecue challenge 2013

Volgens mij is iedere kolengestookte barbecue in orde.
Dirk, ik zou persoonlijk liever de recepten van de individuele winnaars hebben ;).
 
Het is wel leuk om te zien dat Julius zo met BBQen bezig is. Heb hem meegemaakt tijdens een BBQ bijeenkomst in het hoge Noorden van het land. Ondanks dat het -12 was bleef hij toch de hele nacht buiten en maakte echt wel lekkere dingen van de BBQ. Mijn gerookte forel had hij geen zin in trouwens.

Voor de wedstrijd is wel wat weinig info beschikbaar. 4/5 voorrondes, betekent dit dat je aan 1 voorronde moet mee doen, of dat je ze alle 5 moet doorlopen....

Verder kan ik het iedereen aanraden om mee te doen. Een BGE winnen (ook al is het de kleinste) is best leuk..
 
Wat ik er van begrepen heb hoef je maar 1 voorronde te door lopen.
De winnaar daarvan gaat naar de finale.
 
BramBBQ zei:
Mijn gerookte forel had hij geen zin in trouwens.

Wat ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Die weet niet wat hij gemist heeft natuurlijk.
 
Ik heb mijzelf opgegeven, puur voor de prijs! Je moet 1 voorronde doen, een aantal gaan naar de finale. Nummer 1 tot en met 6 winnen iets, waarvan nummer 1 een BGE large in tafel, nummer 2 een BGE small. Alles is aanwezig dus hoeft niets zelf mee te nemen. Je moet vis vlees en garnituur maken in 90 minuten. Betreft onsight Judging. Ik heb niks met die Julius maar wel met de prijzen ;)
 
Succes! Hoef je zelfs je barbecue niet mee te nemen?
 
Frits zei:
Succes! Hoef je zelfs je barbecue niet mee te nemen?

Nopes BGE staat klaar voor je. Neem toch eea mee wil niet voor verrassingen komen te staan!
 
Frits zei:
Hij is ook bezig een barbecue boek te maken ;).
Draagt dat boek dan ook de titel "Culinair barbecueen" ?  ;)
 
RedFox zei:
Frits zei:
Hij is ook bezig een barbecue boek te maken ;).
Draagt dat boek dan ook de titel "Culinair barbecueen" ?  ;)

Dan zal het eerder "Smart culiniair barbecueen" worden van de smartcook :)
 
LOL
 
ik heb mijn bevestiging binnen, ik mag vrijdagavond mijn kunstje doen... ben errug benieuwd!!

 
Terug
Bovenaan Onderaan