BasBQ
Beef en Steak

Ambachtslager testpakket

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Van Jacques, beter bekend als El Hambre op diverse forums en twitter,  kreeg ik de vraag of ik wat vlees wilde testen van een nieuwe online vleesleverancier,  de Ambachtelijke Slager.

Nou dat soort dingen hoef je me geen twee keer te vragen ;) Dus gisteren werd er een pakketje bezorgd met postnl, met daarin een tempexdoos, icepack en een mooie sortering vlees.
Omdat het een test was ook meteen even de thermometer tussen het vlees gestopt, dat was 6°C, dus prima op temperatuur.

ambachtslager-1.jpg


ambachtslager-2.jpg


ambachtslager-3.jpg


ambachtslager-4.jpg


ambachtslager-5.jpg


Vanavond de picanha en ribeye steaks gemaakt. De picanha steaks heb ik 20 minuten in een laagje zout gedaan, dat heb ik er daarna afgehaald en toen alles met zout en peper gekruid. Een volgende keer zou ik bij de picanha steaks het zout de tweede keer weglaten, ze pikken toch wat op van de tijd in het zout.
De reden is dat je dan wat vocht aan het oppervlak onttrekt en een mooiere korst zou krijgen.

ambachtslager-6.jpg


ambachtslager-7.jpg


ambachtslager-8.jpg


ambachtslager-9.jpg


ambachtslager-10.jpg


ambachtslager-11.jpg


De steaks waren heerlijk! In had zelf een picanha steak en natuurlijk ook nog even een stukje ribeye gebietst, echt klasse!
En dan heb ik nog de lende steaks en de gerookte varkenshaas, ben er nog steeds niet overuit wat ik daarmee ga doen :D

Jacques hartstikke bedankt voor dit pakket en ik wens jullie veel succes met jullie online winkel! Ik zal best wel eens langskomen in de nabije toekomst!
 
Mooi vlees,en lekker klaar gemaakt.
 
Mooie stukjes vlees Dennis, en nooit verkeerd om zoiets te moeten testen.

De piranha steaks heb ik 20 minuten in een laagje zout gedaan, dat heb ik er daarna afgehaald en toen alles met zout en peper gekruid. Een volgende keer zou ik bij de piranha steaks het zout de tweede keer weglaten, ze pikken toch wat op van de tijd in het zout.

Die piranha steaks hebben van zichzelf al een flinke bite ;)
 
BTW lees net via twitter:

Ambachtslager Het lekkerste vlees nu ook thuisbezorgd! Via http://t.co/Bq5YBjM6 Nu GÉÉN bezorgkosten én 10% korting met kortingscode #lekkermakkelijk

 
mooie stukken vlees hoor
 
Piranha, ja, ja... damn autocorrect op mijn nieuwe iMac, dat gaat snel uit ;)
 
Ik kan niet ander zeggen dan dat het mooie stukjes vlees zijn. Zien er goed uit.
Die prijzen zou voor mij nog wel effe wennen zijn. Ik vind het wel wat aan de dure kant.
 
Dennis,

ik ben heel benieuwd naar die gerookte varkenshaas!
Lijkt mij echt leuk om eens te maken.
 
Mooie stukken vlees!

Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan