BasBQ
Beef en Steak

Aloha!

  • Onderwerp starter Bartholomeus
  • Startdatum
B

Bartholomeus

Gast
Dus! Ik ben Bartholomeus, de man van Tatiiana. En er staat een doos in de gang met mijn naam erop :-O

Vader van een peuter van 2,5, nog twee tegelijk 'in the oven', wederhelft van Tatiiana, smulpaap, en tot voor kort zo'n typische Hollandse brood-met-veel-goedkoop-voorverpakt-vlees-griller. Toen kreeg ik van moeders de vrouw een bbq workshop cadeau en sja, toen ging het roer om. Sindsdien maak ik zelf de sat?, gaat er geregeld een stukje zalm op een plankje, en meer van dat. Ik wilde al heel lang wat anders dan dat simpele ding van de action, maar vind het toch altijd wel pittig qua prijs. Maarja, goedkoop is duurkoop, als je het doet doe het dan goed, half wark is neet stark, en ga zo maar door. Ooit komt er dus een offset smoker, met een hoog 'omdat het k?n' gehalte, maar tot die tijd ga ik me goed vermaken met de Weber MT GBS 57cm. Ik heb nog heel veel te leren dus in eerste instantie wil ik dit forum als naslagwerk gebruiken. Als het toonbaar wordt zal ik ook wat van mijn creaties laten zien  B-)
 
Welkom op het forum. Proficiat met de Q en hetgeen in de oven.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Van harte welkom bij het genootschap Bartholomeus.
Heel veel plezier met het lezen op deze site en met je nieuwe aanwinst, een hele mooie bbq.
Ook nog veel sterkte, geluk, gezondheid met de twee die nog "in de oven" aan't rijpen zijn samen met Tatiiana en jullie grote zoon. 

Hartelijke groet,

Hans.
 
Bartholomeus, welkom bij de club en gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ook van niet zo goed gelukte recepten foto?s maken, die zeggen vaak meer dan duizend woorden.
 
Welkom Bartholomeus, veel plezier en inspiratie hier!
 
Hoi Bart,
welkom bij het Genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier

Je kan jezelf hier helemaal uitleven met heerlijk eten
 
Welkom hier en jij boft maar met zo'n vrouw die dat cadeau voor je koopt veel plezier er mee  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan