Afgelopen week bij de Hanos los gegaan op allerlei lekkere dingen voor het kerstmenu. Toch handig die pas van zaak van vrouwlief
. Lekker relaxed begonnen met voorbereiden van e.e.a. Op menu hadden we staan: starter van coquilles met zalmeitjes en kaviaar look alike. Daarna kreeft van de bbq naar een recept van Kaatje bij de Sluis. Ster van de show was een gevulde bavette en toe een tiramisu. Klein gezelschap in verband met you know what. Maar fijn dat Oma er bij kon zijn, kids op gepaste afstand en hiervoor getest. Anyway het is wat het is en rest van familie doen we wel met Pasen. Gelukkig is wijnhandel nog altijd essentiële winkel dus heerlijke flessen in huis gehaald. Hierbij de foto’s:
Saus warm erover van ingekookte nouilly prat met tomaten en room.
Coquilles (op de grillplaat), geen foto’s van.
En hier de ster van de avond
En ik had best een leuk plekje
Even tafel mooi dekken
En toen smullen, perfecte garing, heerlijke vulling, top, was weer heel blij met Kamado Joe.
En de flesjes erbij
Ach een tijdje geen postings meer gedaan, dus dan maar fotobom gelijk. Prettige dagen nog iedereen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Saus warm erover van ingekookte nouilly prat met tomaten en room.
Coquilles (op de grillplaat), geen foto’s van.

En hier de ster van de avond

En ik had best een leuk plekje

Even tafel mooi dekken

En toen smullen, perfecte garing, heerlijke vulling, top, was weer heel blij met Kamado Joe.

En de flesjes erbij

Ach een tijdje geen postings meer gedaan, dus dan maar fotobom gelijk. Prettige dagen nog iedereen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk