Beef en Steak

Afmetingen Kamado Joe C1 met tafels ingeklapt

Ik dacht even die gaat vertellen datie in een Chevy suburban rijdt oid, maar het valt nog redelijk mee dan. Zo'n GLB is wel echt een sjieke wagen trouwens. Maar ik deel wel de mening dat groter altijd beter is, ik rij zelf een Volvo 940 station en heb het nog niet meegemaakt dat iets niet paste. Een kuub hout zonder de bank plat te gooien, een driezitsbank met gewoon de kofferklep dicht, een lading hout bovenop het dak, een Kamado joe classic etc. etc. Het voordeel van een auto van bijna 24 jaar oud en meer dan 600.000km is dat die al zo gebruikt is dat je er niet meer echt zuinig op hoeft te zijn. Optisch dan hé, natuurlijk wordt de motor altijd netjes warm gereden voor het gaspedaal op de bodem gaat .

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk

Kortom rij jij met een stukje nostalgie rond. Nog zo een oerdegeleke Volvo. Daar zijn nog veel fans voor te vinden.

Bij mij zijn het firmawagens en dus ben ik wat beperkt naar budget toe, maar heb niet te klagen. Moest ik geen firmawagen hebben, reed ik wss een F150 ofwel een GLE.
Maar onze nieuwe regering gaat ‘Lichte vracht’ voor particulieren afschaffen waardoor zo een pickup onbetaalbaar wordt naar inschrijving en wegentaks.

Kortom rij jij met een stukje nostalgie rond. Nog zo een oerdegeleke Volvo. Daar zijn nog veel fans voor te vinden.

Bij mij zijn het firmawagens en dus ben ik wat beperkt naar budget toe, maar heb niet te klagen. Moest ik geen firmawagen hebben, reed ik wss een F150 ofwel een GLE.
Maar onze nieuwe regering gaat ‘Lichte vracht’ voor particulieren afschaffen waardoor zo een pickup onbetaalbaar wordt naar inschrijving en wegentaks.
Haha inderdaad, lekker eenvoudig en duurzaam (in mijn optiek is duurzaamheid ergens zo lang mogelijk mee doen). Afgelopen zomer nog door de apk gekomen met nul aandachtspunten, en dat voor een wagen met toen 645.000km.
Niks te klagen met zo'n baas, mooie wagens hoor! Tot nu vallen de belastingen op auto's nogal mee toch in België?

Haha inderdaad, lekker eenvoudig en duurzaam (in mijn optiek is duurzaamheid ergens zo lang mogelijk mee doen). Afgelopen zomer nog door de apk gekomen met nul aandachtspunten, en dat voor een wagen met toen 645.000km.
Niks te klagen met zo'n baas, mooie wagens hoor! Tot nu vallen de belastingen op auto's nogal mee toch in België?

Als Lichte Vracht betaal je peanuts. Enige voorwaarde is dat de laadruimte 50% van de wielbasis in lengte is. Was vooral bedoeld voor zelfstandigen die ze gebruiken voor hun job. Maar particulieren konden er ook voor genieten. In BE moeten we BIV (ongeveer zoiets als in NL de BPM) bij indienstneming betalen en dan jaarlijks taks. Voor LV is dat dacht ik elk jaar €150. BIV geen idee.
Als je hem niet meer als LV kunt inschrijven kan die BIV gerust oplopen tot €7000 en de jaarlijkSe tax naar €3000 voor bv een Ford F150 met V8. De verkoop gaat in BE in mekaar vallen van die pickups.

Laatst bewerkt:
Als Lichte Vracht betaal je peanuts. Enige voorwaarde is dat de laatruimte 50% van de wielbasis in lengte is. Was vooral bedoeld voor zelfstandigen die ze gebruiken voor hun job. Maar particulieren konden er ook voor genieten. In BE moeten we BIV (ongeveer zoiets als in NL de BPM) bij indienstneming betalen en dan jaarlijks taks. Voor LV is dat dacht ik elk jaar €150. BIV geen idee.
Als je hem niet meer als LV kunt inschrijven kan die BIV gerust oplopen tot €7000 en de jaarlijkSe tax naar €3000 voor bv een Ford F150 met V8. De verkoop gaat in BE in mekaar vallen van die pickups.
Pffft onze zuiderburen maken het dus ook onmogelijk om leuke auto's te rijden als ik het zo hoor.

Pffft onze zuiderburen maken het dus ook onmogelijk om leuke auto's te rijden als ik het zo hoor.

Zware SUV’s en pickups worden hier verguisd. Enerzijds door Greta aanhangers, maar ook steeds als er een ongeval met een zwaar type van die wagens gebeurt met dodelijk ongeval komt de roep weer om ze te verbieden. In BE moet je echt niet meer zijn voor auto-fun.
Thans dinsdag een afspraak voor mijn week in Maastricht bij een dealer van US cars. Kan ik weer kwijlen.

Terug
Bovenaan Onderaan