Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac zei:
Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.Rocker zei:Ik had hem ook met kookroom gemaakt vorige week... Wat voor room hoort er eigenlijk in dan?? Zal toch niet slagroom zijn neem ik aan??
Tja... ik ben nog niet zo'n keukenprins, en slagroom associeerde ik dus vooral met iets wat koud hoort Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat er gewoon kookroom in moest toen ik de boodschappen ging doen de vorige keerDominique zei:Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.
Rocker zei:Tja... ik ben nog niet zo'n keukenprins, en slagroom associeerde ik dus vooral met iets wat koud hoort Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat er gewoon kookroom in moest toen ik de boodschappen ging doen de vorige keerDominique zei:Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.
structor zei:Ik heb hem vanavond ook gemaakt. Hij was lekker, bedankt voor het recept! Ik heb hem alleen in een oven schaal gemaakt en dan krijg je niet alle spek lekker knapperig. Dus een skillet staat ook op het verlanglijstje, wordt een dure hobby weer
structor zei:Dus een skillet staat ook op het verlanglijstje, wordt een dure hobby weer