BasBQ
Beef en Steak

Aardappelpannetje

Ik gaat het ook met kookroom maken (heb ik nog een beetje het id iets gezonder bezig te zijn)

Mac
 
[quote link=topic=406.msg29312#msg29312 date=1344684389]
Ik gaat het ook met kookroom maken (heb ik nog een beetje het id iets gezonder bezig te zijn)

Mac
[/quote]

gezonder?????? :D :D :D :D :D
 
Doe dat alleen maar omdat het dan niet zo snel overkookt ;)
 
ik gebruik ook kookroom, pakjes van campina, kan ja goed bewaren.
 
Ik had hem ook met kookroom gemaakt vorige week... Wat voor room hoort er eigenlijk in dan?? Zal toch niet slagroom zijn neem ik aan??
 
Ik heb 'm vanavond ook met kookroom (en F?ta)gemaakt.
En lekker, en gezond dat ie was  :D

Mac
 
Rocker zei:
Ik had hem ook met kookroom gemaakt vorige week... Wat voor room hoort er eigenlijk in dan?? Zal toch niet slagroom zijn neem ik aan??
Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.
 
Yep normaal met slagroom of een mix slagroom met melk.
 
kookroom gaat beter, is iets dikker en schift niet.
En o ja het is gezond joh ;)
 
Dominique zei:
Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.
Tja... ik ben nog niet zo'n keukenprins, en slagroom associeerde ik dus vooral met iets wat koud hoort :D Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat er gewoon kookroom in moest toen ik de boodschappen ging doen de vorige keer :)
 
Lekker experimenteren, zowel met de (slag/ koks) room, als met de overige ingredi?nten.
Op de aardappels na dan h? (anders is het geen........)  ;)

Mac
 
Kookroom is slagroom met minder vet.
 
Rocker zei:
Dominique zei:
Waarom niet? Je maakt aardappel gratin toch ook met slagroom? Ik wel in ieder geval. Ik geloof niet in light gedoe.
Tja... ik ben nog niet zo'n keukenprins, en slagroom associeerde ik dus vooral met iets wat koud hoort :D Daarom ging ik er eigenlijk vanuit dat er gewoon kookroom in moest toen ik de boodschappen ging doen de vorige keer :)

Aha! Ok, dat had ik niet begrepen, slagroom = koud. Nu begrijp ik jouw vraag ook beter. Ik ben nog van v??r er kookroom was, dus vandaar ;)
 
Ik heb hem vanavond ook gemaakt. Hij was lekker, bedankt voor het recept! Ik heb hem alleen in een oven schaal gemaakt en dan krijg je niet alle spek lekker knapperig. Dus een skillet staat ook op het verlanglijstje, wordt een dure hobby weer  :D
 
structor zei:
Ik heb hem vanavond ook gemaakt. Hij was lekker, bedankt voor het recept! Ik heb hem alleen in een oven schaal gemaakt en dan krijg je niet alle spek lekker knapperig. Dus een skillet staat ook op het verlanglijstje, wordt een dure hobby weer  :D

Maar wel een lekkere hobby.
 
En gaat je leven lang mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan