BasBQ
Beef en Steak

Aankoopverhaal

Dag BBQ toppers,

Vandaag na veel wikken en wegen tussen een Kamado Joe 2 en een Masterbuilt de knoop doorgehakt.
Voornamelijk het dubbele prijskaartje zat mijn hollandse hart tegen, maar het werd toch de KJ2.
De Hanos had 'm in de aanbieding voor 1200 inc. btw. Kijk dat zit mee!

Dus ik met volle pret naar de Hanos aan het einde van de dag. Blijkt ie uitverkocht.
Gloeiende gloeiende kooltjes... Heb ik weer. Dag verpest.

Doorgereden naar de lokale bouwmarkt, even wat spulletjes halen voor de elektricien.
Het hart wil.. toch maar even langs de BBQ afdeling. Staat ie te shinen, voor 1399. Tsja..
Het is maar 200 meer hé.. Maar wat staat daar klein onder geschreven?

"laagste prijs garantie. Ergens goedkoper? Wij doen er nog eens 12% af".
Helemaal heppie de peppie nu met mijn nieuwe Kamado Joe Classic 2 voor slechts €1050

Bekijk bijlage 1125

Helaas is er wel een klein hoekje af bij een van de firebox elementen. Weet iemand of dit kwaad kan / of je dit kan aankaarten bij KJ en een nieuwe krijgt?

Bekijk bijlage 1126
Zo te horen heb je geluk gehad met de prijs. Ik heb zojuist Bauhaus Groningen aan de lijn gehad, die een KJ Classic 2 op voorraad hebben. Maar zij gaan niet akkoord met de 'laagste prijs garantie' omdat het een groothandel betreft, en dus niet voor particulieren is. En daarom ook geen laagste prijs garantie hoeven af te geven daarop.. :)
 
Zo te horen heb je geluk gehad met de prijs. Ik heb zojuist Bauhaus Groningen aan de lijn gehad, die een KJ Classic 2 op voorraad hebben. Maar zij gaan niet akkoord met de 'laagste prijs garantie' omdat het een groothandel betreft, en dus niet voor particulieren is. En daarom ook geen laagste prijs garantie hoeven af te geven daarop.. :)
Aj das balen. Lijkt me kul. Laagste prijs garantie is laagste prijs garantie. De voorwaarde die ze hier hanteren is dat het een fysieke winkel moet zijn en dat is de Hanos. Wellicht dat ze er in groningen andere kleine lettertjes bij hebben staan.
 
Aj das balen. Lijkt me kul. Laagste prijs garantie is laagste prijs garantie. De voorwaarde die ze hier hanteren is dat het een fysieke winkel moet zijn en dat is de Hanos. Wellicht dat ze er in groningen andere kleine lettertjes bij hebben staan.
Ik had de website erop nagelezen inderdaad, maar hij zei ook al staat het niet daar, dan nog is dat ons beleid. Dus nu heb ik nog de vraag bij Hengelo openstaan dat ze mij bellen als er eentje op voorraad komt daar. Wie weet heb ik dan geluk ook 👌
 
Tja, het argument dat je er als particulier heen kon is nu ook weg helaas maar je hoort het vaker dat ze daar niet mee concurreren..
Blijft een mooi ding;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan