BasBQ
Beef en Steak

Aankondiging Thermoworks

 
 

BrordBQ

Stoker
Berichten
413
Ik zie dat thermoworks een aankondiging gaat doen van een nieuw (volgens hun zelf revolutionair) product. Heeft iemand al iets gehoord wat het zou moeten zijn? ik ben wel heel nieuwsgierig.
 
Ik zie dat thermoworks een aankondiging gaat doen van een nieuw (volgens hun zelf revolutionair) product. Heeft iemand al iets gehoord wat het zou moeten zijn? ik ben wel heel nieuwsgierig.

Ze doen er in elk geval heel geheimzinnig over!
60867f67bcf83f2174250a32de07db1b.jpg
 
Pffffffffff. dat ding moet 105 dollar kosten. Nou dan wacht ik wel 2 seconde langer. Als mijn MK4 het mocht gaan begeven dan wil ik er nog wel eens over nadenken maar nu nog even niet.

Voor mij valt het een beetje tegen. Vind het niet heel revolutionair maar dat kan aan mij liggen hoor.
 
Is toch winst :) Des te sneller kan de dome weer dicht ;)
 
Pffffffffff. dat ding moet 105 dollar kosten. Nou dan wacht ik wel 2 seconde langer. Als mijn MK4 het mocht gaan begeven dan wil ik er nog wel eens over nadenken maar nu nog even niet.

Voor mij valt het een beetje tegen. Vind het niet heel revolutionair maar dat kan aan mij liggen hoor.

Ik heb zo een mk4, maar als ik m in het vlees steek, loopt die wel veel langer als 3 seconden op. Iedereen is er zo lyrisch over, maar ik dacht na 3 seconden 'de' temperatuur te weten, maar moet m er soms uithalen omdat het te warm wordt aan mijn handen.
 
Is toch winst :) Des te sneller kan de dome weer dicht ;)
en kan je weer sneller van je bier drinken.

Als je al een MK4 hebt zou ik ook niet direct omruilen.
Maar misschien wel een mooie upgrade voor mijn ACtion gevalletje.
 
Ik heb zo een mk4, maar als ik m in het vlees steek, loopt die wel veel langer als 3 seconden op. Iedereen is er zo lyrisch over, maar ik dacht na 3 seconden 'de' temperatuur te weten, maar moet m er soms uithalen omdat het te warm wordt aan mijn handen.
Dan gebruik je hem verkeerd.
Als je de temp. van je vlees meet terwijl het boven de gloeiende kolen ligt en de temperatuur loopt op , klopt dat, dat is ook de bedoeling toch?;)
En als je dan je vingers bijna verbrandt is een logisch gevolg:ROFLMAO:
 
en kan je weer sneller van je bier drinken.

Als je al een MK4 hebt zou ik ook niet direct omruilen.
Maar misschien wel een mooie upgrade voor mijn ACtion gevalletje.
Zeker een mooie upgrade! Mijn mk4 was ook een upgrade voor mijn china geval.
 
1 seconde is natuurlijk wel erg snel, maar mijn mk4 geeft al zo snel de temperatuur aan (in vergelijking met mijn ali thermometer) dat ik inderdaad niet weet of ik gelijk voor de nieuwe zou gaan. Ik zou liever de Smoke X hier geleverd zien of andere thermoworks spullen (bijv om mijn probes op te kunnen rollen).
 
Iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat een Nederlandse leverancier dit in handen krijgt?
 
Van de week is de Thermapen One uitgekomen, deze meet ook in 1 seconde. Prijs vergelijkbaar met de de MK4
 
Van de week is de Thermapen One uitgekomen, deze meet ook in 1 seconde. Prijs vergelijkbaar met de de MK4
@Frits,

Weet jij toevallig wanneer een Nederlandse leverancier deze 'One' gaat leveren? De MK4 staat nog op mijn verlanglijstje maar dan koop ik liever de One.
 
@Frits,

Weet jij toevallig wanneer een Nederlandse leverancier deze 'One' gaat leveren? De MK4 staat nog op mijn verlanglijstje maar dan koop ik liever de One.
Heb het even gevraagd bij Thermapen nl. Als het goed is liggen ze 1 augustus in de winkels.
 
Zie er niet meteen de meerwaarde van in om een MK4 te gaan vervangen voor een One.
Voor professionele gebruikers kan het interessant zijn.
 
Zie er niet meteen de meerwaarde van in om een MK4 te gaan vervangen voor een One.
Voor professionele gebruikers kan het interessant zijn.
Dat ben ik met je eens. Echter als je nog geen MK4 hebt is dit wel een interessante optie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan