BasBQ
Beef en Steak

Aangenaam: Toppieroy

T

Toppieroy

Gast
Hallo allemaal,

Na mezelf eerst aangemeld te hebben op het andere forum, doe ik dit nu ook op het forum van het BBQ genootschap.
Dit is op aanraden van mijn overbuurman, hij is ook de reden dat ik maar een degelijke BBQ heb aangeschaft en er meer mee wil gaan doen dan de gemiddelde huis, tuin- en keukenbakker.

Ik ben nu inmiddels 3 weken trots bezitter van de Outdoorchef Easy Charcoal 480.

Deze is gezellig meegeweest naar de camping waar we er met z'n allen al heerlijk van hebben kunnen eten.

Hier heb ik wat simpele dingetje (speklappen, hamburgers, worstjes etc...) op weten te bereiden en op aangeven van mijn zwager (een ex-kok) wat simpele vlees trucs geleerd.
Deze dagen heb ik wat geprobeerd met wat stukken (geen snippers) rookhout (appel) tijdens het bereiden. Volgens mijn schoonzus was de smaak van de hamburgers beter dan ooit te voren  :p!

Ik hoop hier veel van eenieder te mogen leren!
 
Welkom Roy en veel plezier hier!!!
 
structor zei:
Welkom Roy leuk dat je komt meedoen enne wie is je overbuurman?

Dank voor het welkom.
De forumnaam van mijn overbuurman weet ik zo niet, echte naam is Harm.
En zijn buurman is volgens mij Gerard777, die net eerder heeft gereageerd  ;)
 
Hoi Roy, welkom hier
 
Hey Roy, van harte welkom hier :p
 
Hoi Roy,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi Roy,
welkom bij dit edele genootschap.

we moeten hier nu toch wel gaan oppassen, zeewolde rukt op  :)
 
Hoi Roy!
 
Klopt ik ben ook een overbuurman :)
 
Gerard777 zei:
Klopt ik ben ook een overbuurman :)

Grappig, op het andere forum was je ook de eerste die me welkom heette  :D.
Als er binnenkort weer een workshop aankomt, hou ik mezelf aanbevolen. Heb je toevallig alweer een datum staan?

Verder allemaal bedankt voor het hartelijke welkom  ;)
 
17-08 weer een workshop. Is wel een biggreenegg workshop, maar altijd interessant ;)
 
Welkom Roy! Toevallig ben ik ook net met een outdoorchef in de weer gegaan. Fijn apparaat. Veel plezier op dit forum en kom maar op met de foto's :D
 
@Gerard: Heb ik daar wel wat aan met mijn ODC voor het direct/indirect BBQ'en?

@anderen: Bedankt voor het warme welkom ;)
 
welkom Roy!
 
Terug
Bovenaan Onderaan