Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert zei:2 ideetjes misschien
opampa zei:Krijg op m'n ipadje geen beelden te zien , iemand een idee om dit op te lossen.
Wellicht kan de embedding van youtube video's ook anders geregeld worden zie hier...noskos zei:Wilde al antwoorden, niet op de ipad kijken? Flauw maar het is niet anders, ik heb hetzelfde probleem...
Nosmo zei:Zo veel mooie recepten, zo weinig tijd.... En dan moet ik ook nog even serieus met het rookworst recept gaan stoeien
Toch eens kijken of ik dit weekend nog iets kan maken.
Wat is het probleem?Nosmo zei:Ik ben niet tevreden over de structuur van de worst.
Nosmo zei:Ik houd grotendeels het recept van Bert aan, de smaak is goed maar ik ben niet tevreden over de structuur van de worst. Ook wil ik nog wat gaan experimenteren met verschillende rook methodes.
Ach, het houdt je van de straat
Bert zei:Wat is het probleem?Nosmo zei:Ik ben niet tevreden over de structuur van de worst.
Nosmo zei:Ik vind te structuur te los en te korrelig, het lijkt meer op de structuur van braadworst, er mag van mij wel wat meer "samenhang" in al moeten het ook geen knakworsten worden natuurlijk. En ze zijn me ook nog steeds te droog.
Een van de dingen die ik wil gaan proberen is het toevoegen van een farce, en ik wil ook wat gaan experimenteren met de grofheid van het deeg.
Nosmo zei:Ik heb net 2,5 kg worst gedraaid. De helft volgens m'n eigen recept en de andere helft is Boels curryworst geworden. Ik ben benieuwd hoe de curryworst is geworden, maar ik moet nog even tot morgen wachten want dan gaan ze op de Primo.
Vuurvlieg zei:Vraagje, waarom het gebruik van collorosozout in deze toch min of meer verse worsten? Je gaat ze toch niet roken en/ of drogen?