BasBQ
Beef en Steak

3D geprinte probe haspels

Misschien als iemand van jullie een leraar of leerling kent van een school waar ze met de studenten aan de slag gaan met 3D printers dat zij dit willen printen?

Ik heb het toen door een vriend laten doen die leraar is en met de regelmaat een 3D printer van school thuis heeft staan voor reparatie, maar geen idee of hij dit bv in een les eens met zijn studenten kan doen voor een bepaalde oplage. Ik zal het eens vragen, maar de verzending gaat wss meer kosten dan de haspels zelf :geek: (berichtje naar hem is verstuurd)
 
Dit is er toen uitgekomen bij mij

A391C00B-8D8E-47BA-A902-1A4F82531AB2.jpeg


BDB7D0AC-9EA2-46ED-B43C-FB44313F3C92.jpeg


7143F825-4352-4378-8E9D-0F18DF3D8337.jpeg
 
Maak jij ze nog 💪😅
Die zijn er niet bij mij uit gekomen, maar een vriend. Ik had me wat verkeerd uitgedrukt.
Ik heb hem een berichtje gestuurd en hij ging het eens bekijken wat mogelijk is en de kosten ervan zijn. Misschien weet ik vandaag al wat meer.
 
Ik heb ook wel interesse, afhankelijk van de kostprijs
 
Berichtje gehad en zou €10 voor eentje van 4 probes zijn zoals op mijn foto. Met de melding '40 stuks gaat, 1000 niet' :D

Maar ik heb totaal geen idee hoe dit met verzending zit. Niet qua kosten, niet hoe het makkelijkste te verzenden. In ieder geval is daar wel wat werk aan. Heb dat ooit voor en groepsaankoop gedaan voor remschijfsloten voor motor, maar die zaten in doosjes die ik maar in bruin papier moest draaien en een sticker op plakken. Dit is wat fragieler.
 
Inclusief instelkosten €14.
Wacht alleen nog even op een prijs voor ander materiaal deze kan niet goed tegen warmte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan