BasBQ
Beef en Steak

2de PP maar eerste voor dit forum

en nog even wat foto's

Full Pull
IMG_8143.jpg


En aangezien we niet van te veel groen hoouden, gewoon wat zure bom er op.
en de vrouw houd niet van overvolle broodjes ( heel raar, maar goed des te meer voor me zelf ;)
IMG_8144.jpg


en dan nog even een toetje.
Banaan, chocola, rozijnen , Rum en slagroom
IMG_8146.jpg
 
Nosmo zei:
De supporters groep hier in Denemarken hebben je vandaag met z'n achten getracht te volgen tussen de werkzaamheden door. Het is jammer dat wij het vanavond met een middelmatige pizza moeten doen en niet ook kunnen genieten van een heerlijk broodje PP.

Maar hoe ging het pullen en hoe was het eindresultaat(en wel met foto's als bewijs)?

Dit smaakt inderdaad een stuk beter dan een pizza, maar de dag is ongeveer net zo lang als die van jullie gewerkt hebben.
Maar het is het meer dan waard geweest.

Groeten aan de rest.
 
Frits zei:
Zat ik er toch niet ver naast met broodjes PP voor t avond eten. Ziet er zeer goed uit, wordt zeker vaker gemaakt.

Je zat er zeker niet ver naast, had zelf verwacht dat het wel wat later had geworden.
Maar hij is weer erg lekker, moet ik wel toegeven dat de eerste stiekem wel lekkerder was.
Die was gelijkmatigeren met de smaak dus ook de middelste stukken hadden de krachtige smaak van de rub.
dat lijkt nu iets minder, maar gelukkig nog steeds erg lekker.

De buurvrouw die even polshoogte kwam nemen, vond het in ieder geval erg lekker.
Ze had de perfecte timing, de folie ging er net af toen ze langs kwam.
Dus die ging met een bakkie PP weer op huis aan.
Morgen nog even wat langs me ouders brengen.

Maar inderdaad dit gaat zeker vaker gedaan worden. Al is het wel een beetje uitmikken met het werk wat nosmo en ik hebben.

Morgen eens kijken in de planning voor de volgende keer :)
 
Tjonge jonge wat ziet het er weer lekker uit allemaal.
Goed gedaan
 
Wish I was there.
 
Terug
Bovenaan Onderaan