BasBQ
Beef en Steak

2 pizza's in één bge

Hahaha wat een verhaal Sander. Zal ik er dan ook wat van zeggen?
Waarom niet 4 halve pizza’s. Wij maken ze hier altijd per halve. Heeft ieder z’n stuk. En daarna weer een helft. En… die is dan ook nog eens warm ook
Je pizza’s zien er iig heel smakelijk uit. Top

(Ps) als ik vind dat ik iets nodig heb koop ik het gelijk. Zo nu en dan hoor ik iets brabbelen van “Heb je nou nog niet genoeg bbq zooi” oid
 
Hahaha wat een verhaal Sander. Zal ik er dan ook wat van zeggen?
Waarom niet 4 halve pizza’s. Wij maken ze hier altijd per halve. Heeft ieder z’n stuk. En daarna weer een helft. En… die is dan ook nog eens warm ook
Je pizza’s zien er iig heel smakelijk uit. Top

(Ps) als ik vind dat ik iets nodig heb koop ik het gelijk. Zo nu en dan hoor ik iets brabbelen van “Heb je nou nog niet genoeg bbq zooi” oid

Dit, maar dan met BBQ spul :ROFLMAO:
C475D68B-53B2-49D5-B119-CAC7329B745B.jpeg
 
Ikke niet. Ik krijg de pizza's perfect gebakken op mijne kamado, dus geen idee waarom dan een ooni te kopen :D
Wat Sander zegt, dan heb je nog geen Ooni geprobeerd 🤣 het scheelt niet alleen ontzettend veel houtskool maar het is gewoon zo, ontzettend, fantastisch, onmogelijk lekker
 
Dat is een mooie oplossing om meer pizza’s gelijktijdig te maken.
Je zou natuurlijk ook de pizza in tweeen kunnen delen en zodat jullie allebei tegelijk kunnen eten.
 
Slim bedacht! Om het je nog iets lastiger te maken… ook hier iemand van Team Ooni 😅

Ideaal apparaat!
 
Leuk bedacht, en heerlijk dat je daar dan op zo'n moment aan denkt.
Ik gebruik ook zoiets, gewoon om het tempo er in te houden. Ik gooi ze er niet (bijna) tegelijk op, maar gewoon eerst de één erop, dan de ander binnen klaar maken en die dan op de bovenste steen.
Mooi dat het kan toch?
Zie: Pizza Porta
 
De ooni wordt wel erg gepromoot.
Misschien dat ze een tegemoetkoming aan het forum bestuur kunnen doen als dank voor promotie activiteiten? :ROFLMAO:

@SandyMan
Omdat je toch geld uitspaart Omdat je niet naar de horeca kan, kan je mooi die ooni kopen.
Wat vervolgens weer geld oplevert want je gaat de pizza's nu zelf maken.
Uiteindelijk wordt je miljonair en kan je vrouwtje alle schoenen en tassen kopen die ze maar wilt.

Met dit verhaal moet het lukken, toch?
Succes en laat ff weten of het gelukt is :)
 
Topic aangevuld met de 2 foto's van het multirack en de positie er van waarin hij goed en minder goed ging.
Dan is dit ook nog een leerzaam topic voor mensen die het ook eens willen proberen.
 
(Ps) als ik vind dat ik iets nodig heb koop ik het gelijk. Zo nu en dan hoor ik iets brabbelen van “Heb je nou nog niet genoeg bbq zooi” oid

Een gekend probleem maar ik merk op dat je hier zoals steeds kan rekenen op creatieve geesten, die helpen meedenken om toch nog een nieuwe aankoop goedgekeurd te krijgen door de CFO.

Die multirack is een leuke oplossing om meerdere pizza's tegelijkertijd klaar te maken.
Hahaha wat een verhaal Sander. Zal ik er dan ook wat van zeggen?
Waarom niet 4 halve pizza’s. Wij maken ze hier altijd per halve. Heeft ieder z’n stuk. En daarna weer een helft. En… die is dan ook nog eens warm ook
Je pizza’s zien er iig heel smakelijk uit. Top
Is een leuk idee, meestal bakken wij 1 pizza met een bepaalde topping, die dan verdeeld wordt in slices en geserveerd wordt.
Intussen wordt er dan weer een andere pizza gemaakt met een andere topping, zo komen er meerdere pizza's voorbij waarbij iedereen wel zijn/haar gading vindt van toppings.
 
Uhmmm ik ga nu googelen op Ooni. Ben benieuwd wat daar thuis van gevonden wordt nadat ik de veel te dure pizza rotisserie heb gekregen 🤫
 
Uhmmm ik ga nu googelen op Ooni. Ben benieuwd wat daar thuis van gevonden wordt nadat ik de veel te dure pizza rotisserie heb gekregen 🤫
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar een Ooni. Ik meen mij te herinneren dat de reviews over de eerste Ooni(s) niet heel goed waren, ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen hier.
 
Gaaf gedaan! Probleem van 1 pizza tegelijk is toch wel een dingetje soms! Misschien ook eens proberen.
 
Ik overweeg ook de aanschaf van een tafelmodel pizzaoven. Niet omdat ik ontevreden over het resultaat maar mijn monolith gebruikt best wel veel kolen. Ook duurt het best een tijd voor die echt heet is. Is de ooni de beste? Prijs is natuurlijk ook belangrijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan