Hahaha op John kunnen we rekenen jongens!Wat leuk, 2 pizza’s tegelijk!
Dat is echt een super handig multilevel ding.
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha op John kunnen we rekenen jongens!Wat leuk, 2 pizza’s tegelijk!
Dat is echt een super handig multilevel ding.
![]()
Hahaha wat een verhaal Sander. Zal ik er dan ook wat van zeggen?
Waarom niet 4 halve pizza’s. Wij maken ze hier altijd per halve. Heeft ieder z’n stuk. En daarna weer een helft. En… die is dan ook nog eens warm ook
Je pizza’s zien er iig heel smakelijk uit. Top
(Ps) als ik vind dat ik iets nodig heb koop ik het gelijk. Zo nu en dan hoor ik iets brabbelen van “Heb je nou nog niet genoeg bbq zooi” oid![]()
Wat Sander zegt, dan heb je nog geen Ooni geprobeerdIkke niet. Ik krijg de pizza's perfect gebakken op mijne kamado, dus geen idee waarom dan een ooni te kopen![]()
(Ps) als ik vind dat ik iets nodig heb koop ik het gelijk. Zo nu en dan hoor ik iets brabbelen van “Heb je nou nog niet genoeg bbq zooi” oid![]()
Is een leuk idee, meestal bakken wij 1 pizza met een bepaalde topping, die dan verdeeld wordt in slices en geserveerd wordt.Hahaha wat een verhaal Sander. Zal ik er dan ook wat van zeggen?
Waarom niet 4 halve pizza’s. Wij maken ze hier altijd per halve. Heeft ieder z’n stuk. En daarna weer een helft. En… die is dan ook nog eens warm ook
Je pizza’s zien er iig heel smakelijk uit. Top
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar een Ooni. Ik meen mij te herinneren dat de reviews over de eerste Ooni(s) niet heel goed waren, ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen hier.Uhmmm ik ga nu googelen op Ooni. Ben benieuwd wat daar thuis van gevonden wordt nadat ik de veel te dure pizza rotisserie heb gekregen![]()