Beef en Steak

1e gebruik ikea rekje voor baby back ribs

RedFox zei:
Neen ik vond hem in combinatie met de wat scherpe Butt Rub prima, maar alles is eenkwestie van smaak.
De Blues Hog Tennessee Red heb ik juist deze week ook binnen en ik ga net zoals jij die mixen met de "regular" Blues Hog on dat te testen.
Maar dat wordt op zijn vroegst loop volgende week want ik zit vanaf morgenochtend weer in het buitenland..... ;)

Waar gaat de reis naar toe Geert?

Het is dat Derek en ik morgen middag pas vliegen, anders hadden we een mini meating op Schiphol kunnen houden.

Mijn reis gaat naar Zwitserland (op 60km Zuid-Oost van Zuerich staat mijn officiele "Schreibtisch") maar ik vlieg niet vanaf A'dam.
Morgenochtend om 08:30u vanuit Budel (Kempen Airport) in een Pilatus PC12 (google.. ;) )
Next flight is dan daags voor Hemelvaart naar Boston USA, retour op de zaterdag dus geen Q aan tijdens die dagen, wel jammer maar zo is het nu eenmaal...

Aha, dan vliegen Derek en ik in een iets groter vliegtuigje (777), maar we moeten ook een stukje verder. ;)

Ja de tripple 7 is okay Piet, ik zit 1e week mei in een 747-400 en dan in het bovendek, niet vervelend kan ik je zeggen  ;)
Voordeel morgen is dat ik samen met de piloot eerst bakkie doe en dan gaan we....afhankelijk van slot van kleine vliegveldje Mollis (Ost-Schweiz).
Naar welk continent vliegen jullie voor de "remainder of the month" ?

We gaan naar Bangkok, als alles goed gaat kom ik de 26e weer terug, maar dat zou zo nog maar eens kunnen veranderen. ;)
Derek blijft iets langer dacht ik!

OK, dan hebben jullie inderdaad een "long haul flight" voor de boeg.
Toen ik vorige maand de WSM bij Derek heb opgehaald heb ik gehoord in welke business jullie zitten.
Ik ben het vliegen inmiddels wel een beetje beu kan ik je zeggen...in 1976 mijn eerste business vlucht naar Milaan, DAT WAS KIKKE, nu pffff alweer in die "bus" zo'n 50 keer per jaar.
Zo dit was even off-topic.
Je reisschema houdt dus in dat jij de 21e April niet op de Voorjaarsmeating bent, dus zal een eye-to-eye ontmoeting op een ander tijdstip plaats gaan vinden.
Goede reis morgen en groeten aan Derek.
P.S. Laat hem maar weten dat zijn voormalige WSM me zowel het knorretje als de koei mogelijk hebben gemaakt.
En als ik zie hoe "smerig" nu de WSM bij mij is en hoe proper ik hem van Derek kreeg, dan heeft ie volgens mijn 10 uur gepoetst, want werkelijk in nieuwstaat.  :)

Terug
Bovenaan Onderaan