Beef en Steak

1e gebruik ikea rekje voor baby back ribs

Valt toch best mee?
Morgen Beeren Coke can chicken.
Volgende week zelf worst maken.

En we hebben nog de rest van het jaar ;D
 
Meestal groeien die todo lijstjes sneller dan dat je gemaakte gerechten kunt afstrepen  ???

Op een gegeven moment wordt je wat selectiever. ;)
 
Nosmo zei:
Mooie ribbels trouwens, al heb ik mijn twijfels over butt rub op ribs, veel te pittig naar mijn smaak! ;)

Dat was ook de mening van onze dochter en de kleinkinderen Piet...
Wat is jouw "favoriet" ?
 
Die zien er heerlijk uit, die ribs!
 
RedFox zei:
Dat was ook de mening van onze dochter en de kleinkinderen Piet...
Wat is jouw "favoriet" ?

Nosmo's secret Rib Rub natuurlijk! 8)
 
Mooie ribbetjes en dat ikea rekje is een mooi en goedkope tool ;-)
 
zelden zo mooie ribben  dan wel foto gezien.

ging t vlees makkelijk van t bot??
want das ook intressant
 
@AV: het vlees viel niet van het bot af, ik vind het fijn als je toch nog wat kunt kluiven en niet met 1 hap al het vlees in je mond krijgt.
En tussen de slabben onderling is ook nog wel wat verschil doordat aan de een wat meer vlees zit dan de andere.
Had er gisteren ook een paar shiners bij, alhoewel ze allemaal uit dezelfde bekende blauwe (Makro) doos kwamen.
 
Ik ga ook maar zo'n rekje kopen, de ribs blijven netjes staan zie! Mooie accessoire voor 4,99! Mijn rek is te breed en ze blijven nooit goed liggen.
 
is maar goed dat Redfox' eega geen was buiten heeft opgehangen ;)
 
en de smaak was ook perfect!  ;)
 
Zelf gebruik ik ook dikwijls de butt rub voor ribben, elk zijn smaak zeg maar maar zal die van Piet ook zeker eens proberen!

Waarmee heb je geglazed of heb ik daar over gelezen?
 
de glaze was Bues Hog  ;)
 
RedFox zei:
de glaze was Bues Hog  ;)
Vond je hem niet te zoet? Ik heb gisteren quasi hetzelfde gegeten: ook ribbetjes met butt rub maar mijn glaze heb ik 3 delen blues hog original gemengd met 1 deel blues hog tenessee red (foto's komen eraan in een apart draadje)
 
Neen ik vond hem in combinatie met de wat scherpe Butt Rub prima, maar alles is eenkwestie van smaak.
De Blues Hog Tennessee Red heb ik juist deze week ook binnen en ik ga net zoals jij die mixen met de "regular" Blues Hog on dat te testen.
Maar dat wordt op zijn vroegst loop volgende week want ik zit vanaf morgenochtend weer in het buitenland..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan