BasBQ
Beef en Steak

1e barbecue!

Perfecte tip, die kende ik nog niet! :D Meer tips zijn altijd welkom.
Paar goede hitte bestendige handschoenen.
Las handschoenen uit de bouwmarkt zijn prima en een stuk goedkoper dan de "merk artikelen"




Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom hier op het mooie forum Marc 😀
 
Welkom hier! Je had natuurlijk ook voor een 57cm ketel kunnen gaan die zijn volgens mij ook niet zo duur...
Dan heb je wel de ruimte, alleen geen keramische barbecue (maar dat hoeft geen probleem te zijn).

Geniet van je aankoop.
Een thermometer om snel je temperatuur te kunnen meten is inderdaad erg handig. Ook iets in de vorm van een Thermoworks smoke / Inkbird / Herqs waarmee je je vleestemperatuur vanuit huis / je telefoon in de gaten kunt houden is ook wel een mooie toevoeging, vooral als je voor low en slow sessies wil gaan.
 
Ik ben ook meteen maar aan het karretje begonnen :)

20210730_183057.jpg
 
Het is nog een "work in progress" he :p
Ik ga in de plaat die achter de kast staat nog een cirkel uitzagen ter grootte van het onderstel en die vervolgens op de onderste plank lijmen. Daarmee voorkom ik dat het onderstel gaat schuiven tijdens het verplaatsen. Vervolgens de boel goed schuren, aflakken en kijken wat ik nog aan haakjes etc. kwijt kan om hem nog praktischer te maken. En als het even kan ook een soort beugel, zodat ik hem voort kan duwen als een soort boodschappenkar :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan