BasBQ
Beef en Steak

11kg PP op de WSM

Je hebt igg een productieve nacht gehad Mike.

Wordt een leuk feestje...
 
Mike, ook al is het nog vroeg; het water loopt me in de mond.
 
Nou een lekker broodje Pulled Pork.... Zien er heerlijk uit! Zijn wel vlot gegaan man!
 
Tijd------Southern Succor Pork Rub------Basis Barbecue Rub Noskos------Makro------Lidl-----Dome
21.30                    2                                            2                                2            2        105
22.00                    17                                          18                              21            22      104
23.00                    34                                          37                              42            42      108
00.00                    61                                          62                              65            67      111
01.00                    70                                          70                              72            74      110
02.50                    74                                          76                              77            78      109
06.15                    88                                          80                              87            87      115
06.30                    x                                            80                              88            88      115
07.00                    x                                            80                                x              x        113
07.30                    x                                            82                                x              x        114
10.15                    x                                            88                                x              x        107

Het zit er op.
 
ppp0012.jpg

ppp0022.jpg


De laatst in de koelbox gelegen,andere 3 eruit die zijn klaar om ge pulled te worden.
 
Ziet er heel lekker uit Mike, mooie thermometer overigens ;D
 
Vlees gepulled,heb geen handen meer over.
pp002.jpg

pp003.jpg

pp004.jpg


Van de 9.882kg is er 6.615kg overgebleven na het klaarmaken van de PP.

Ook de kip maar even ingepakt.
pp0012.jpg
 
Het wat loopt me al in de mond.
Zucht... Ik zal nog een dagje moeten wachten...
 
En, en, en?!? Je hebt toch wel stiekum geproefd?!? ;)
 
De eigen gemaakt rubs springen er boven uit.
Ik ben er alleen nog niet over uit welke het lekkerst is.
 
Mike v R zei:
Vlees gepulled,heb geen handen meer over.
Disclaimer: ik heb nog nooit PP gemaakt...
Maarre jouw opmerking komt een beetje vreemd op me over, want als je de filmpjes op internet moet geloven dan kan je zo'n stuk vlees heel eenvoudig uit elkaar trekken als het zo lang heeft gelegen... of heb ik het mis??
 
Nou na 4 stukken voel je het toch wel. ;D



Zaagmans zei:
Mike v R zei:
Vlees gepulled,heb geen handen meer over.
Disclaimer: ik heb nog nooit PP gemaakt...
Maarre jouw opmerking komt een beetje vreemd op me over, want als je de filmpjes op internet moet geloven dan kan je zo'n stuk vlees heel eenvoudig uit elkaar trekken als het zo lang heeft gelegen... of heb ik het mis??
 
Ziet er prachtig uit Mike, leuk hoor, geniet er maar van je hebt t verdiend na een lange nacht !
Mooi project en mooi resultaat !
 
Zo, dat is een beste vracht vleesch zeg! Ziet er fantastisch uit. Ik denk dat de broodjes PP wel in trek zullen zijn.  :)
 
vandaag komen er nog wel foto's van de broodjes.
En ik hoop dat de mensen nog wat overlaten,wil graag loempia's maken.
 
Daar zou ik maar niet op rekenen mike, dat ze iets overlaten, zou e gewoon stiekum een beetje van achterhouden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan