Beef en Steak

Laatste bijdragen

  • Hoogie
    Hoogie reageerde op het onderwerp Juffrouw tok op chickensitter.
    Ziet er goed uit. Gefeliciteerd met je Tokkie!
  • Hoogie
    Hoogie waardeerde gingercook's bericht in het onderwerp Juffrouw tok op chickensitter met Leuk Leuk.
    Vandaag voor het eerst de nieuwe tweedehands Weber aan het werk gezet, tevens voor mij de eerste keer in de tuin van ons nieuwe huis...
  • Frits
    Frits reageerde op het onderwerp Juffrouw tok op chickensitter.
    Heerlijk. Welkom bij de Tokkies.
  • Frits
    Frits reageerde op het onderwerp Zalm van de weber met cederhouten plankje.
    Mooi gemaakt, je kan de plank in tweeen zagen dan heb je er twee keer plezier van en is het minder duur.
  • baconstrips
    baconstrips reageerde op het onderwerp Ooni, 3e sessie.
    Ik weet hoe het komt, volgens mij miste de deksel in de koeling. Maar leuk speelgoed zon ooni.
  • Frits
    Frits reageerde op het onderwerp Ooni, 3e sessie.
    Buonnissimo, dat ronde komt vanzelf.
  • Frits
    Frits reageerde op het onderwerp Hi all!.
    Arjan, welkom bij de club.
  • Noah
    Noah waardeerde D_Reamzzz's bericht in het onderwerp Asado(R) firepit Bilt met Haha Haha.
    elke keer? Verhuis jij dan om de paar maand? 🤣
  • D_Reamzzz
    D_Reamzzz reageerde op het onderwerp Asado(R) firepit Bilt.
    elke keer? Verhuis jij dan om de paar maand? 🤣
  • D_Reamzzz
    D_Reamzzz waardeerde Noah's bericht in het onderwerp Asado(R) firepit Bilt met Haha Haha.
    @Rdj jezus man jij tilt DIY wel even naar een ander niveau hoor! Ik ben al trots als ik een pax kast in elkaar krijg zonder onderdelen...
  • Noah
    Noah reageerde op het onderwerp Asado(R) firepit Bilt.
    Ja ik kom toch elke keer tot de conclusie dat ze eigenlijk niet bedoeld zijn om vaker dan 1x in elkaar gezet te worden 😂
  • Noah
    Noah waardeerde Cherrywood's bericht in het onderwerp Asado(R) firepit Bilt met Haha Haha.
    :ROFLMAO:Nou vindt ik PAX kasten ook onderschatte projecten. Vooral als je ze een keer moet verhuizen ;)
  • Veluwse Bob
    Veluwse Bob reageerde op het onderwerp Hi all!.
    Welkom Arjan! Leuk dat je de hobby weer actiever wil gaan oppakken! Een fijne werkplek draagt bij aan dat geluk hopelijk heb je die al...
  • Timmeeh
    Timmeeh reageerde op het onderwerp Hi all!.
    Van harte welkom Arjan! Veel plezier hierzo. Inspiratie genoeg te vinden 😁
  • Timmeeh
    Timmeeh reageerde op het onderwerp Ooni, 3e sessie.
    ziet er goed uit! Je kunt altijd nog wegkomen met termen als ‘rustiek’ of ‘ambachtelijk’ maar vooral de smaak telt. En man man man wat...
Terug
Bovenaan Onderaan