Hoi bbq die hards  zelf hou ik van zoete ribs.. Maar  iemand enige raad om onze ribs lekker kruidig ( vooral zoutig) te krijgen ? Men vriendin is niet zo voor de zoete smaken die ik meestal klaar maak.Op restaurant kiest ze steeds de ribs van de chef die vooral zout smaken . Zelf heb ik tijdens de 3 2 1 methode voor haar  al meer  zoutigere rubs gebruikt  maar tijdens het inpakken doe ik steeds tegen beter weten er  toch wat  agave / basterd suiker of appelsap erbij   vooral om toch iets te kunnen stomen zodat ze samen met mijn zoete ribs klaar zijn. Ook van het lakken is ze niet favoriet ( doe ik vooral met zoete / rokerige bbq saus)  . De volgende x ga ik de easterwood methode proberen zonder het inpakken en niet lakken voor haar en hopen dat ze dan niet te droog worden
zelf hou ik van zoete ribs.. Maar  iemand enige raad om onze ribs lekker kruidig ( vooral zoutig) te krijgen ? Men vriendin is niet zo voor de zoete smaken die ik meestal klaar maak.Op restaurant kiest ze steeds de ribs van de chef die vooral zout smaken . Zelf heb ik tijdens de 3 2 1 methode voor haar  al meer  zoutigere rubs gebruikt  maar tijdens het inpakken doe ik steeds tegen beter weten er  toch wat  agave / basterd suiker of appelsap erbij   vooral om toch iets te kunnen stomen zodat ze samen met mijn zoete ribs klaar zijn. Ook van het lakken is ze niet favoriet ( doe ik vooral met zoete / rokerige bbq saus)  . De volgende x ga ik de easterwood methode proberen zonder het inpakken en niet lakken voor haar en hopen dat ze dan niet te droog worden  . Iemand tips zodat hier Iemand heel blij zou zijn
. Iemand tips zodat hier Iemand heel blij zou zijn 
 ??
??

zelf hou ik van zoete ribs.. Maar  iemand enige raad om onze ribs lekker kruidig ( vooral zoutig) te krijgen ? Men vriendin is niet zo voor de zoete smaken die ik meestal klaar maak.Op restaurant kiest ze steeds de ribs van de chef die vooral zout smaken . Zelf heb ik tijdens de 3 2 1 methode voor haar  al meer  zoutigere rubs gebruikt  maar tijdens het inpakken doe ik steeds tegen beter weten er  toch wat  agave / basterd suiker of appelsap erbij   vooral om toch iets te kunnen stomen zodat ze samen met mijn zoete ribs klaar zijn. Ook van het lakken is ze niet favoriet ( doe ik vooral met zoete / rokerige bbq saus)  . De volgende x ga ik de easterwood methode proberen zonder het inpakken en niet lakken voor haar en hopen dat ze dan niet te droog worden
zelf hou ik van zoete ribs.. Maar  iemand enige raad om onze ribs lekker kruidig ( vooral zoutig) te krijgen ? Men vriendin is niet zo voor de zoete smaken die ik meestal klaar maak.Op restaurant kiest ze steeds de ribs van de chef die vooral zout smaken . Zelf heb ik tijdens de 3 2 1 methode voor haar  al meer  zoutigere rubs gebruikt  maar tijdens het inpakken doe ik steeds tegen beter weten er  toch wat  agave / basterd suiker of appelsap erbij   vooral om toch iets te kunnen stomen zodat ze samen met mijn zoete ribs klaar zijn. Ook van het lakken is ze niet favoriet ( doe ik vooral met zoete / rokerige bbq saus)  . De volgende x ga ik de easterwood methode proberen zonder het inpakken en niet lakken voor haar en hopen dat ze dan niet te droog worden  . Iemand tips zodat hier Iemand heel blij zou zijn
. Iemand tips zodat hier Iemand heel blij zou zijn 
 ??
??