BasBQ
Beef en Steak

Zelfbouw kamado - Big Greek Orange

N

nichada16

Gast
Goedemorgen,

Ik ben 63 jaar oud en heb oosters leren bbq tijdens ons 6-jarige verblijf in Bangkok. Ik ben deze site tegengekomen tijdens mijn zoektocht naar onderdelen en andere forums voor info over zelfbouw.
Als basis gebruik ik een mooie terra cotta pot en schaal uit Kreta met de oude rvs kogel bbq als fire box. Onderkant is gereed, foto's volgen.
Ik hoop mijn ervaringen te delen en kennis te vergroten dmv kontakten met de leden en lekker te eten natuurlijk!

vrgr
Frank
 
Ha Frank, welkom hier! Ik kan niet wachten op de foto's. En kook je dan ook vooral Thais of hebben ook andere keukens je interesse?
 
Welkom Frank, ben erg benieuwd naar je culinaire avonturen in Bangkok! Ik hoop daar ook van te kunnen leren hier.
 
hoi Frank,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom Frank en kom maar snel met die foto's!! :D
 
Dominique zei:
Ha Frank, welkom hier! Ik kan niet wachten op de foto's. En kook je dan ook vooral Thais of hebben ook andere keukens je interesse?

Dank, ook andere keukens komen voorbij, zoals zuid Europa en Usa  bbq
 
Welkom Frank, ben ook erg benieuwd naar de foto's
 
Hoi Frank, leik dat je erbij bent. We gaan je volgen!
 
Hoi Frank, welkom hier
 
Welkom Frank, en mooi hoor, je hebt een heleboel mensen vreselijjk nieuwsgierig gemaakt  ;)
 
Welkom!
Lekker, de thaise keuken, voor mij zou een 6 jarig verblijf aldaar niet goed uitpakken :)
 
Hoi Frank, welkom bij het BBQ Genootschap
 
ik heb in photobucket een folder aangemaakt met foto's maar daarna weet ik het niet meer. Gaarne advies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan