Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even wat scheikunde van de koude grond: olie lost goed op in alcohol en slecht in water. Dus logischerwijs zou je zeggen dat hoe sterker je drankje is, hoe beter de (citroen)olie opgelost blijft.Ah ik dacht dat je bedoelde dat het zich voordeed bij het trekken van de schillen in de 96%. Maar als ik je goed begrijp krijg je dit laagje als de aangelengde fles een tijdje ligt? Dat is bij mij ook vaak, ik ga er vanuit dat dit de olie is die wat gaat drijven. Een onstabiele emulsie als ik Wikipedia mag geloven. Even schudden en het is weer weg inderdaad. Ik weet niet of iemand een tip heeft om dit tegen te gaan ? Zonder een emulgator te gebruiken dan
In Italië is het ongeveer €15,- per liter. Ik kom daar nooit, maar veel vrienden wel. En die nemen dan een fles of 10 voor mij mee.We hebben op vakantie in Luxemburg bij een kleine plaatselijke stokerij een fles 96% gehaald, voor €17,50
Denk niet dat ik dat ooit goedkoper ga krijgen
Moet alleen nog een mooie batch citroenen hebben en dan kan ik ook aan de slag. Mooie tips hier
Bij de Hanos hebben ze onbespoten citroenen. 2 euro ex per 4 stuks op dit moment.We hebben op vakantie in Luxemburg bij een kleine plaatselijke stokerij een fles 96% gehaald, voor €17,50
Denk niet dat ik dat ooit goedkoper ga krijgen
Moet alleen nog een mooie batch citroenen hebben en dan kan ik ook aan de slag. Mooie tips hier
Ben trouwens heel benieuwd wat het met de smaak doet als je'm maar een paar dagen laat staan. Is nu al fel geel van kleur en ruikt fantastisch. #GeduldIsMoeilijk