Spiffs Pitmaster Berichten 627 5 nov 2011 #1 Simpele ratatouille, kipkluifjes met BBG rub en mijn vrouw wilde een taart met peren erin, dus mijn eerste tart tatin met peer
Simpele ratatouille, kipkluifjes met BBG rub en mijn vrouw wilde een taart met peren erin, dus mijn eerste tart tatin met peer
Frits Administrator Forumleiding Berichten 20.862 5 nov 2011 #2 Heerlijk Marc! Die ratatouille is dat die uit de film?
N Nosmo Gerijpt Berichten 3.735 5 nov 2011 #3 Zo dat ziet er weer smakelijk uit zeg, en mooie foto's ook. Dat Eiffeltorentje van drumsticks past mooi bij deze Franse gerechten.
Zo dat ziet er weer smakelijk uit zeg, en mooie foto's ook. Dat Eiffeltorentje van drumsticks past mooi bij deze Franse gerechten.
B Bert Gerijpt Berichten 2.580 6 nov 2011 #6 Mochten er ooit titels vergeven worden dan is er voor mij maar 1 die recht heeft op "Toetjeskoning"
L Leo Forum Meubilair Berichten 11.344 6 nov 2011 #7 wat ziet dat er prachtig en lekker uit zeg, je hebt je weer behoorlijk uitgeslooft
M Mike v R Forum Meubilair Berichten 10.387 6 nov 2011 #8 Marc je heb weer een super maaltijd neer gezet.
Spiffs Pitmaster Berichten 627 6 nov 2011 #10 @Bert LOL, zolang jullie me maar geen priscilla gaan noemen, vind ik alles best