BasBQ
Beef en Steak

Zalm burgers

Dat is helemaal geen stomme vraag!
Het zijn best slappe burgers en het enige 'bindmiddel' zijn de eiwitten in de vis. Julius zegt dus ook dat je hem goed moet laten garen voordat je hem voor de eerste keer om flipt. Ik vind in dit soort gevallen de plancha wel echt heel fijn werken omdat ik hem dan niet kan verliezen tussen het rooster. Bij deze zelf gemaakte burgers (groente of vis) altijd een beetje bang dat ik m omhoog en hij helemaal naar de knoppen is. Dat gezegd hebbende vind ik ook dat de burgers een ontzettend mooie rand gekregen hebben die net niet krokant was zeg maar, lekkere bite.
Ja ze zien er zeker goed uit! Duidelijk, bedankt! Toch ook maar es overwegen om voor een plancha te gaan dan....maar eest even nadenken hoe ik dat vrouwlief weer uit ga leggen ;)
 
Ja ze zien er zeker goed uit! Duidelijk, bedankt! Toch ook maar es overwegen om voor een plancha te gaan dan....maar eest even nadenken hoe ik dat vrouwlief weer uit ga leggen ;)
Ik maak gedurende het jaar een lijst met dinge die ik wil hebbe.. ik buit dan ook elke manier van kadootjes ontvangen uit om door die lijst heen te gaan 🤣 verjaardag, sinterklaas, kerst, vakantiegeld, vaderdag

Het is leuk om elkaar af en toe wat te geven je kan het een commercieel feestgebeure noemen. Zolang je dingen voor elkaar koopt waar je echt naar verlangt maakt dat eigenlijk niet uit (vind ik)

Heb op deze manier al diverse dinge gekregen.
Pizzaschep, rvs spiezen met spiezenhouder, rvs half moon rooster, inkbird controller.
Werkt top 🤣
 
Hier ist net andersom.
Als ik aan iets denk koop ik het direct.
Wij doen ook niet aan cadeaus in de familie en vrienden.
 
Ik maak gedurende het jaar een lijst met dinge die ik wil hebbe.. ik buit dan ook elke manier van kadootjes ontvangen uit om door die lijst heen te gaan 🤣 verjaardag, sinterklaas, kerst, vakantiegeld, vaderdag

Het is leuk om elkaar af en toe wat te geven je kan het een commercieel feestgebeure noemen. Zolang je dingen voor elkaar koopt waar je echt naar verlangt maakt dat eigenlijk niet uit (vind ik)

Heb op deze manier al diverse dinge gekregen.
Pizzaschep, rvs spiezen met spiezenhouder, rvs half moon rooster, inkbird controller.
Werkt top 🤣
Haha, goed geregeld zo Bob! Mijn punt is dat ik meestal geen geduld heb om tot de eerstvolgende gelegenheid te wachten en direct naar de winkel stap. En ben ik dan weer jarig, vaderdag ed dan weet ik weer niks te vragen :p
 
Hier ist net andersom.
Als ik aan iets denk koop ik het direct.
Wij doen ook niet aan cadeaus in de familie en vrienden.
Herkenbaar Ghost! :ROFLMAO:
 
Haha, goed geregeld zo Bob! Mijn punt is dat ik meestal geen geduld heb om tot de eerstvolgende gelegenheid te wachten en direct naar de winkel stap. En ben ik dan weer jarig, vaderdag ed dan weet ik weer niks te vragen :p
Ik heb ook weinig geduld maar om de lieve vrede te bewaren heb ik altijd een lijstje met dinge die ik nog te wensen heb en zo nu en dan koop ik wat zelf als er een mooie actie is met korting.

Heb nu het volgende er nog opstaan totdat ik weer andere dinge erbij verzin;
Nieuwe messenset
Letzq spit
Thermapen one orange - denk dat ik die nog wel met extra korting kan fixen via het werk 😄
 
Ik heb ook weinig geduld maar om de lieve vrede te bewaren heb ik altijd een lijstje met dinge die ik nog te wensen heb en zo nu en dan koop ik wat zelf als er een mooie actie is met korting.

Heb nu het volgende er nog opstaan totdat ik weer andere dinge erbij verzin;
Nieuwe messenset
Letzq spit
Thermapen one orange - denk dat ik die nog wel met extra korting kan fixen via het werk 😄
Ja das waar! Tis altijd mooi om iets te wensen over te houden idd. :)
Messenset is hier ook nog een wens voor de toekomst. De thermapen via het werk: das goed geregeld!
De Letzq heb ik toevallig vorige week aangeschaft. Hele kip ligt in de koelkast en gaan we van het weekend uitproberen! Gyros was iig al goed gelukt.
 
Ziet er goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan