BasBQ
Beef en Steak

WSM upgrade met deksel-scharnier

In Duitsland verkopen ze hem ook, maar niet goedkoop

Je zou bij Witkamp ook kunnen vragen of de WSM versie ook op een kettle past. Ik zie eigenlijk weinig verschil.
 
In Duitsland verkopen ze hem ook, maar niet goedkoop

Je zou bij Witkamp ook kunnen vragen of de WSM versie ook op een kettle past. Ik zie eigenlijk weinig verschil.
Heb wel ergens gelezen met een beetje buigen dat die passend is. Ik ga het is navragen. Ook wanneer die weer op voorraad is. Is nog wel op Amazon.com te bestellen. Met verzendkosten en invoerrechten kom je ongeveer op 70 euro uit.
 
In Duitsland verkopen ze hem ook, maar niet goedkoop

Je zou bij Witkamp ook kunnen vragen of de WSM versie ook op een kettle past. Ik zie eigenlijk weinig verschil.
Inmiddels heb ik een originele weber scharnier kunnen scoren in Duitsland 😀 werkt perfect!!
 
Ik had deze op mijn WSM 57 zitten. Maar moet zeggen dat het na een maand of 6 toch wat begon te wringen en vervormen. Paste niet meer lekker
 
Hier zit hij er al jaren op de WSM 57, nog altijd heel tevreden mee.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Goedendag, Heb je zo de link naar de ebay advertentie?
Kan hem niet vinden, alleen met minimaal 15 euro verzendkosten.
 
Goedendag, Heb je zo de link naar de ebay advertentie?
Kan hem niet vinden, alleen met minimaal 15 euro verzendkosten.
Ik zie dat de prijs behoorlijk omhoog is gegaan. 60 euro plus verzendkosten(18 euro met dhl) Dan kom je uit op minimaal 78 euro.

Kan de link alsnog wel doorsturen naar je als je wilt.
 
Ow doe je goed. Ik had er maar eentje gevonden.
Welke had jij gevonden dan? Een kennis zoekt namelijk ook nog een scharnier.
 
Dankje. Ik dacht dat je de originele weber scharnier had gevonden. Die had ik namelijk. Misschien kun je de verkoper benaderen om een mooi prijsje af te spreken. Hierbij de link

 
Oww voor de wsm. Nee dat klopt. Dan kun je beter bij Witkamp design bestellen voor 35 euro plus 6,75 verzendkosten. Stuk voordeliger.

Die is niet op voorraad.
Even off tipic; iemand nog een link voor custom handvaten om aan het middenstuk van de wsm te maken? Tilt een stuk makkelijker,.
 
Die is niet op voorraad.
Even off tipic; iemand nog een link voor custom handvaten om aan het middenstuk van de wsm te maken? Tilt een stuk makkelijker,.
Komt binnenkort weer op voorraad had ik begrepen. Stuur ze anders even een link. Ze hebben volgens mij ook custom handvaten.
 
een zelfde scharnier heb ik ook op mn wsm zitten, met een borgpen is het deksel los te maken van het scharnier. reuze handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan