Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
noskos zei:Mooie barbecue om mee te beginnen!
maussie1982 zei:Gefeliciteerd, heeft mijn visie geen waarde meer dus zal ik je ook niet in twijfel brengen ;-)
Nosmo zei:noskos zei:Mooie barbecue om mee te beginnen!
En voor je weet staat je hele balkon vol
nicky zei:het zal me niet verbazen als die uitbreiding niet lang op zich laat wachten. Als de verslaving eenmaal toeslaat
maroc zei:nicky zei:het zal me niet verbazen als die uitbreiding niet lang op zich laat wachten. Als de verslaving eenmaal toeslaat
Ben nu ook al aan het nadenken hoe ik mijn vrouw er van overtuig om naast de 57 cm weber ook een smoker te kunnen kopen
Nosmo zei:maroc zei:nicky zei:het zal me niet verbazen als die uitbreiding niet lang op zich laat wachten. Als de verslaving eenmaal toeslaat
Ben nu ook al aan het nadenken hoe ik mijn vrouw er van overtuig om naast de 57 cm weber ook een smoker te kunnen kopen
Gewoon eerst beginnen over hoe geweldig een BGE of een Primo in de tuin zou staan, en wat voor heerlijk eten je daarop kan bereide. Als ze dan begint te pruttelen over de prijs, dan kom je met de WSM op de proppen als goedkoop alternatief.
Willy83 zei:Zaterdag ochtend maar eens een PP maken 8) met het Noskos recept (ongeveer dan), MOET je met de noskos wedstrijd methode je PP injecteren, kan je dit ook weglaten of gaat dat niet werken als je de PP in alu wilt inpakken?