Dat is balen dat hij niet door gaat, 26 oktober lukt mij niet!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Fumarole zei:Leuk toch, lekker elkaars worst proeven enzo ;D
Boldeagle zei:Net gesmeekt bij Gerda ,en ze vind het goed ! >< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.
Nosmo zei:Boldeagle zei:Net gesmeekt bij Gerda ,en ze vind het goed ! >< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.
Geef nou maar gewoon toe dat Gerda je gewoon naar de cursus stuurt nu ze afgelopen zondag het resultaat heeft kunnen proeven. =))
Boldeagle zei:Nosmo zei:Boldeagle zei:Net gesmeekt bij Gerda ,en ze vind het goed ! >< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.
Geef nou maar gewoon toe dat Gerda je gewoon naar de cursus stuurt nu ze afgelopen zondag het resultaat heeft kunnen proeven. =))
Ok Ok, maar het blijft onder ons Piet !
JohanD zei:Jammer dat de 21 ste niet doorgaat maar fantastisch initiatief om dit te organiseren. Ik wil graag aanwezig zijn maar weet nog niet of ik kan. Tot wanneer kan ik me aanmelden?
Boel0037 zei:....
Gerda verslaafd aan de worst van Mike B-)