BasBQ
Beef en Steak

Worst Workshop

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik had een klein gesprekje met Vuur en Rook op twitter en daar vertelde hij dat ze workshops worst maken geven.

De kosten zijn ?50 per persoon, zij verzorgen machines, vlees, lokatie, kruiden, darmen etc. En dan krijg je ook nog 3 kilo vlees en worst mee naar huis.

Workshop wordt gehouden in Renswoude, dus mooi midden in Nederland zodat het voor iedereen op redelijke afstand ligt. Er is plek voor maximaal 12 personen. En wij vroegen ons af of er misschien interesse is voor zoiets?

Laat dus even weten of je interesse hebt dan kunnen we zoiets organiseren.

Ik doe hier even een lijstje en als we genoeg mensen hebben dan gaan we eens kijken voor een datum.

Ge?nteresseerd:
noskos
Leo
Mike v R
RoBBQ
Derek
Nosmo
Frits
Henkk
Dominique
Jeroen78
Dick3G
Poetsertje
Lerxst
Jord
Theun
 
ik ben ook wel geinterresseert
 
Zet RoBBQ, Derek en Nosmo ook maar op de lijst.  Het is voor ons wel  onder voorbehoud van de datum ivm. de planning van ons werk. Hoe langer van te voren de datum bekend is hoe beter.
 
Lijkt me een leuke ervaring dus ik ga ook mee ( wel onder voorbehoud van de datum )
 
Ik! Ik heb er nu al zin in!
 
gezellie Jeroen :)
 
Ik ook
 
ik ook graag,

Alleen, please please please niet op zaterdag.
Dan speel ik winkeltje met echte centjes....
 
Willen is kunnen!

Het wordt dus gezellig druk
 
Ik wilde al vragen, maar ga ja ook ;)
 
Is er onderhand al zicht op een bepaalde datum?
 
Nog niet, zal kort na de zomervakantie worden denk ik.
 
Zet mij maar op de lijst! Wordt tijd dat de Smokey Signaturen Sausage er komt. Laatste les worstdraaien is alweer 7 jaar geleden...
 
Ja, hier wil ik ook wel bij zijn!

Dennis wil mijn naam erbij ztten? Alvast bedankt.

Zo te zien moet er gezocht worden naar een ruimere lokatie gezien de aantal aanmeldingen die al ruim boven de 12 personen is gestegen...
 
Zal vast nog wel iemand niet kunnen, dus dan komt het mooi uit ;)
 
Moeten maar eens gaan kijken naar een datum
 
Terug
Bovenaan Onderaan