Ik had een klein gesprekje met Vuur en Rook op twitter en daar vertelde hij dat ze workshops worst maken geven.
De kosten zijn ?50 per persoon, zij verzorgen machines, vlees, lokatie, kruiden, darmen etc. En dan krijg je ook nog 3 kilo vlees en worst mee naar huis.
Workshop wordt gehouden in Renswoude, dus mooi midden in Nederland zodat het voor iedereen op redelijke afstand ligt. Er is plek voor maximaal 12 personen. En wij vroegen ons af of er misschien interesse is voor zoiets?
Laat dus even weten of je interesse hebt dan kunnen we zoiets organiseren.
Ik doe hier even een lijstje en als we genoeg mensen hebben dan gaan we eens kijken voor een datum.
Ge?nteresseerd:
noskos
Leo
Mike v R
RoBBQ
Derek
Nosmo
Frits
Henkk
Dominique
Jeroen78
Dick3G
Poetsertje
Lerxst
Jord
Theun
De kosten zijn ?50 per persoon, zij verzorgen machines, vlees, lokatie, kruiden, darmen etc. En dan krijg je ook nog 3 kilo vlees en worst mee naar huis.
Workshop wordt gehouden in Renswoude, dus mooi midden in Nederland zodat het voor iedereen op redelijke afstand ligt. Er is plek voor maximaal 12 personen. En wij vroegen ons af of er misschien interesse is voor zoiets?
Laat dus even weten of je interesse hebt dan kunnen we zoiets organiseren.
Ik doe hier even een lijstje en als we genoeg mensen hebben dan gaan we eens kijken voor een datum.
Ge?nteresseerd:
noskos
Leo
Mike v R
RoBBQ
Derek
Nosmo
Frits
Henkk
Dominique
Jeroen78
Dick3G