BasBQ
Beef en Steak

Workshop varken uitbenen

JohnV

Sprokkelaar
Berichten
25
We hebben verleden jaar bij ons thuis een workshop varken uitbenen gedaan met de buurt bbq-ers.

Met de locale vakslager hebben we toen varkens uitgebeend om alle bekende en minder bekende stukken vlees eens zelf uit het varken te halen.
Harstikke leuk en super leerzaam.

Zo leuk dat we het nog een paar keer gaan organiseren.
Lijkt het je leuk om eens mee te doen dan kan je opgeven.
De kosten zijn €175 voor een half varken (gewicht ongeveer 25 kilo). Je mag met z'n tweeën komen maar alleen mag natuurlijk ook.

En je mag natuurlijk al het vlees meenemen samen met een mooie ervaring.
De locatie is Westervoort
Mogelijke data 15 april, 22 april en 6 mei

IMG-20220924-WA0023.jpg


IMG-20220924-WA0025.jpg
 
Oeh, klinkt leuk. Ik hou me aanbevolen om in ieder geval een keer een varken uit te benen.
Ik denk alleen niet dat ik een half varken in mijn vriezer krijg.
 
Oeh, klinkt leuk. Ik hou me aanbevolen om in ieder geval een keer een varken uit te benen.
Ik denk alleen niet dat ik een half varken in mijn vriezer krijg.
Klinkt als een bekend probleem🙂. Je staat natuurlijk wel met zn tweeën dus als je met iemand anders gaat dan met wie je de vriezer deelt, dan heb je nog maar een kwart.
Als ik me het goed weet te herinneren hebben wij 2 lades nodig gehad om alles erin kwijt te kunnen. Behalve de rollade die hebben we meteen s'avonds gegeten 🙂
 
Ik heb de oplossing, alles wat jullie niet in de vriezer kwijt kunnen mag bij mij in de vriezer.

Dan maak ik het wel op.

Deal?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dit lijntje even volgen. klinkt interessant!
 
Ik hou het in de gaten, heb 2 kandidaten voor de najaarseditie, als deze komt natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
 
Ik haak, als t past, graag aan in t najaar!
 
Hi John. Ik ben pas net lid geworden en zie je workshop uitbenen staan. Ben heel benieuwd hoe dit was en of dit nog dit najaar gepland wordt? Grt Richard


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wauw lijkt me geweldig om mee te doen.
Vind het behoorlijk najaar eigenlijk hahahaha
 
Heel interessant, leuk!
 
Ik zal vast gaan sparen voor een grotere vriezer... zou graag in het najaar meedoen!
 
mocht dit nog eens georganiseerd worden lijkt me dit ook wel erg leuk en leerzaam om eens mee te maken!
 
Als dit nog eens word georganiseerd, zou ik deze workshop graag eens willen volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan