BasBQ
Beef en Steak

With a Bone... Prairie-boter van Mergpijp en gegrilde Côte à l'Os met Bacon Jam en Roquefort

Wat een heerlijke reportage weer hier doen we het voor bbq met vrienden een biertje / wijntje erbij top
Mooie foto’s dat met die mergpijp wil ik ook nog eens doen heb je daar een recept voor ?
Smullen lichamelijk en geestelijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Wat een heerlijke reportage weer hier doen we het voor bbq met vrienden een biertje / wijntje erbij top
Mooie foto’s dat met die mergpijp wil ik ook nog eens doen heb je daar een recept voor ?
Smullen lichamelijk en geestelijk


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
voila,

en mergpijp kan je bestellen bij de sponsor, beef en steak
 
Ik vroeg mij al af waar de beenmerg-gerechtjes bleven bij het zien van het wedstrijd-onderwerp van deze maand!? 🤤
Lang geleden bij mij, volgende bestelling bij B&S maar eens bestellen!
 
Super gemaakt, je hebt het niveau weer lekker opgekrikt! Er worden echt super mooie dingen gemaakt.
Maar alles klopte bij je die dag, gezelschap, eten, het drinken en het weer. En alles schitterend in beeld gebracht.
 
Hele mooie reportage! Zeker een van de kanshebbers voor deze maand.

In je eentje barbecueën is al fantastisch, laat staan dat je samen met een andere BBQ fanaat kunt genieten :)
En dan zo'n heerlijk biertje en wijntje erbij, dat moet een feest geweest zijn.
 
Wat moet dat een geweldig lekkere dag geweest zijn Sander. Ik ben stinkend jaloers :cool:
Dit is precies wat BBQ zo geweldig maakt, Samen genieten van al het moois en lekkers. Heerlijke plaatjes man. TOP
En dat stukje beenmerg moet ik me ook eens aan gaan wagen. Guga noemt het "boter van de goden". Het zal dus prima te doen moeten zijn.
 
Smaakvol receptje lees ik zo en wat een mooie reportage, ik heb het 3 x gelezenmooi hoor


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Leuk om te horen Blade, het was een heerlijke dag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan