BasBQ
Beef en Steak

WiFi thermometer

Z

zotteke1

Gast
Bestaat er een WiFi thermometer die ik kan gebruiken voor mijn bbq's? Liefst met meerdere sondes.

 
Volgens mij werken de thermometers van het heatermeter project via de WiFi
 
Een igrill is toch geen wifi?  Ook vervelend dat het ios only is.
 
Heb een igrill 1 (2 stuks) die zijn niet met wie wel met blauwtand.
 
Nosmo zei:
Een igrill is toch geen wifi?  Ook vervelend dat het ios only is.

Een iGrill2 is niet ios only! Er is ook een Android app.


De BBQ Guru CyberQ Wifi is misschien een optie, als 't wat mag kosten tenminste.
 
Alleen is het haast onmogelijk een iGrill 2 te bestellen...
De verwachte datum bij probbqshop is vandaag van 29-5 gewijzigd maar 1-7.

Ik ga maar eens kijken of hetbvia USA lukt... :-S
 
Vandaag een mail vanuit de Europese distributeur gekregen. Er worden schijnbaar op dit moment units speciaal voor de Europese markt geproduceerd. Hier is het wachten op. Of en wat er anders is is nog onbekend. Voor uw beeldvorming: er staan zo'n 10.000 igrills2 in backorder voor Europa.
 
Gerard777 zei:
Vandaag een mail vanuit de Europese distributeur gekregen. Er worden schijnbaar op dit moment units speciaal voor de Europese markt geproduceerd. Hier is het wachten op. Of en wat er anders is is nog onbekend. Voor uw beeldvorming: er staan zo'n 10.000 igrills2 in backorder voor Europa.

Thnx voor de update Gerard!
In plaats van Fahrenheit met Celsius misschien?
Overigens, 10.000 stuks, da's wel heel veel. Vraag is alleen of er dan genoeg geleverd gaan worden. :-S
 
Igrill2 heb ik sinds een jaar in gebruik. Toptoestel! en werkt ook op android ;) (als je bluetooth 4.0 hebt tenminste)

tip, vervang tijdig de batterijen anders gaat hij heel vreemd doen. bluetooth range is pakken beter op mn android dan op mijn iphone... zeker het dubbel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan