BasBQ
Beef en Steak

WiFi controller

Hmmm het is wel een lastige... De digiQ ziet er wel h??l degelijk uit, maar is het de 150 eu extra waard tov de partyQ vraag ik me af... De foodprobe is niet echt super noodzakelijk...
 
Gerard777 zei:
Hmmm het is wel een lastige... De digiQ ziet er wel h??l degelijk uit, maar is het de 150 eu extra waard tov de partyQ vraag ik me af... De foodprobe is niet echt super noodzakelijk...
Vlees temperatuur meten met me Maverick is makkelijker denk ik,kan je het gewoon binnen volgen.
Met een digiQ moet je nog steeds naar buiten.
 
De display van de DigiQ is goed van binnen af te lezen, bij de cyberQ niet :(
 
De stoker geeft weer updates via twitter en WiFi. Daarnaast is te besturen vanaf de laptop binnen
 
Zoveel keuzes....

Items meenemen voor anderen zou ik wel willen maar dan moet daar alsnog invoerrechten over betaald gaan worden. De 430 invoerrechten vrij ga ik met mijn personal wishlist al voorbij. En smokkelen is voor mij geen optie, wordt met mijn 'lombardo' look iets te vaak uit de rij geplukt.
 
Hahaha lombardo look! Ik heb contact gehad met Hugo van True2BBQ en hij gaat de partyQ verkopen. Dit zal dan voordeliger zijn dan zelf importere. Daarnaast is het mogelijk op bestelling een digiQ te kopen. Hij verwacht vanaf mei de partyQ en DigiQ te kunnen leveren.
 
Gerard777 zei:
Hahaha lombardo look! Ik heb contact gehad met Hugo van True2BBQ en hij gaat de partyQ verkopen. Dit zal dan voordeliger zijn dan zelf importere. Daarnaast is het mogelijk op bestelling een digiQ te kopen. Hij verwacht vanaf mei de partyQ en DigiQ te kunnen leveren.
Dat is ook een optie. :) :) :)
 
Aaaaaah ik word gek. Hoe langer ik op die site van guru zit te kijken, hoe meer ik wil hebben! Vind het model waar twee barbecues op kunnen ??k wel erg gaaf... Hmmm dit gaat een duur grapje worden vrees ik
 
Gerard ik heb de cyberq en die is echt gaaf :)
 
Gerard777 zei:
Aaaaaah ik word gek. Hoe langer ik op die site van guru zit te kijken, hoe meer ik wil hebben! Vind het model waar twee barbecues op kunnen ??k wel erg gaaf... Hmmm dit gaat een duur grapje worden vrees ik

Ja dat dacht ik ook, tot ik een mailtje van hun klantenservice kreeg met de 'total package' bestaande uit 1 x cyberQ, 1 medium fan, 1 grote fan, een fansplitter, wat extra probes en een totaalbedrag van $650,-. Toen was ik toch wat minder enthousiast  :-[
 
Ik heb de DigiQ gewoon mee laten nemen door familie.
Ken je nergens niemand die dat voor je wil doen?

Maar zelf in koffer, alles uit verpakking, onderdelen verspreiden.
Dan is hij al gebruikt en heb je hem meegenomen omdat je dat altijd doet.

Ook vandaag weer gebruikt.....een genot
 
Ja dat dacht ik ook, tot ik een mailtje van hun klantenservice kreeg met de 'total package' bestaande uit 1 x cyberQ, 1 medium fan, 1 grote fan, een fansplitter, wat extra probes en een totaalbedrag van $650,-. Toen was ik toch wat minder enthousiast  :-[

Oeps das wel een duur grapje... Ik ben er nog niet uit. 160 voor de PartyQ of 300 voor de DigiQ... Lastig....
 
Ok het was zover... Ik kon me niet meer inhouden... Ik heb een partyQ besteld. Ik w?l een controller hebben. Heb er een ceramicgrill adapter en een adapter voor de ProQ bij besteld. Nu hopen dat ie snel komt...
 
LOL, net zo sterk als een natte krant ;)
 
Gerard777 zei:
Ok het was zover... Ik kon me niet meer inhouden... Ik heb een partyQ besteld. Ik w?l een controller hebben. Heb er een ceramicgrill adapter en een adapter voor de ProQ bij besteld. Nu hopen dat ie snel komt...

ga je veel plezier aan hebben denk ik
 
Ik wil toch ook zoiets aan gaan schaffen, is er ergens een goede vergelijking te vinden met alle (of veelgebruikte) beschikbare controllers. Los vind ik ze wel maar langs elkaar vergelijken is toch wel fijn.  ???
 
Ik ben van de week bij Dominique en dan zal ik even kijken of ik wat voor je kan betekenen op dat gebied ;)
 
Gerard777 zei:
Ok het was zover... Ik kon me niet meer inhouden... Ik heb een partyQ besteld. Ik w?l een controller hebben.

Je kon jezelf niet meer onder 'controle' houden  :p

Uitpakken, 'gebruikt' laten lijken en de gebruiksaanwijzing in je onderbroek hoeft niet hoor, je blijft met 1 controler netjes onder het bedrag wat je vrij mag invoeren.
 
noskos zei:
Ik ben van de week bij Dominique en dan zal ik even kijken of ik wat voor je kan betekenen op dat gebied ;)

En ik maar dnken dat je voor de gezelligheid komt..... Nee, hij komt mijn apparaat checken. Nou mooi dan ;)
 
Jord zei:
Gerard777 zei:
Ok het was zover... Ik kon me niet meer inhouden... Ik heb een partyQ besteld. Ik w?l een controller hebben.

Je kon jezelf niet meer onder 'controle' houden  :p

Uitpakken, 'gebruikt' laten lijken en de gebruiksaanwijzing in je onderbroek hoeft niet hoor, je blijft met 1 controler netjes onder het bedrag wat je vrij mag invoeren.

Inderdaad controle was weg. Gelukkig ;) laat m opsturen dus geen fratsen met onderbroek 8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan