BasBQ
Beef en Steak

Wielen onder de WSM 57 gemaakt

 
 
 

A6-owner

Vuurmaker
Berichten
94
Ge?nspireerd door een pagina over Weber accessoires waarin wielen aangeboden worden, kwam ik op het idee om de wielen die ik nog had liggen van een oude trolley te bevestigen op mijn WSM.

Eerste 2 foto's zijn de originele wielen van Weber en de laatste is mijn WSM.
Ideaal kan ik wel zeggen.  ;)





 
Dat is wel een heel goed idee, het verplaatsen is nu een drama. Dit gaat voor volgend weekend op het to-do lijstje.
 
Ideaal hoor.  :)
Hier ook het eerste wat ik aan de WSM destijds heb aangepast.

Mac
 
netjes hoor, moet ik hier ook nog doen
 
Mac zei:
Ideaal hoor.  :)
Hier ook het eerste wat ik aan de WSM destijds heb aangepast.

Mac

En gaatjes maken voor je probes!! :D
 
Yes, super handig....staat ook op mijn to do lijst..
 
Ik wil hiermee geen draadje kapen oid (anders laat ik dit antwoord wel weghalen)

Mod 3 = het vastzetten van de vuur "ring"?  aan het onderste rooster dmv koperdraad.

7808750826_afa3e324fa_z.jpg


Mod 4 = Het gebuiken van terracotta schotels ter vervanging van water of zand, om een warmte buffer te maken, en hierdoor een stabiele temperatuur te verkrijgen. (met minder knoeiboel)

8540459174_3c41d7760e_n.jpg
8540458342_35b34232f9_n.jpg
8539491237_94dcd3869c_n.jpg
17297538349_b7123da23a_n.jpg


Mac
 
Zeker geen draadje kapen hoor.  ;)

Prima idee trouwens ook om de ring aan het rooster vat te zetten. Die vind ik verhoudingsgewijs best aan de grote kant.

Als we dan toch bezig zijn... wat vinden jullie hiervan dan?



 
Sowhee!! Die heb ik nog nooit gezien! Waar heb je die vandaan?? :-O :-O :-O
 
Inderdaad, daar zijn ze verkrijgbaar.

Ik heb ze overigens ook (nog) niet hoor. Kwam ze tegen tijdens het googlen naar WSM mods.
 
MarBQ zei:
En gaatjes maken voor je probes!! :D

Hoe heb je dat gedaan, want ik ben bang dat ik tijdens het boren blussen emaille eraf gaat.
 
A6-owner zei:
Zeker geen draadje kapen hoor.  ;)

Prima idee trouwens ook om de ring aan het rooster vat te zetten. Die vind ik verhoudingsgewijs best aan de grote kant.

Als we dan toch bezig zijn... wat vinden jullie hiervan dan?




Een mooie mod, deze kost inclusief verzendkosten ongeveer ?61,- beetje aan de dure kant voor een scharnier.
Er moet toch een goedkoper DIY alternatief zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan