Beef en Steak

Wie is Gauloises (Bas Mulder)

• Onderwerp starter Onderwerp starter gauloises
  • Startdatum Startdatum
G

gauloises

Gast
Beste collega's

Mijn naam is Bas Mulder, ik ben 41 jaar oud en als kind reeds begonnen met barbecue?n. toen in 16 was werkte ik als grillmaster bij restaurant de Scheuter in Leende. Door de jaren heen veel ervaring opgedaan met diverse hardware, van hibachi, Weber, spit, rookkast en natuurlijk de Green Egg. Daarnaast kook ik reeds enkele decennia met diverse kookclubs (gildes). Het koken op mijn egg's is mijn tweede natuur. momenteel gebruik ik citroen en sinaasappel hout als brandstof voor mijn egg's. Dit geeft het spel met temperatuur meer dimensies..           

Van harte welkom hier Bas!!

Ha Bas, welkom hier! Je rookt? ( vanwege je nepnaam?) dat doen wij hier ook, alleen dan niet over onze longen ( als het goed gaat) maar op de Q.
Ei is een mooie Q, ik hoop dat we veel van je kunnen opsteken, en omgekeerd kun jij nog iets leren misschien.

Hoi Bas, welkom bij het BBQ Genootschap!

Welkom Bas. Ik ben benieuwd naar je creaties!

Hoi Bas,
Welkom, mag ik vragen waar je je brandstof vandaan haalt. Ben daar wel benieuwd naar.

hoi Bas,
welkom bij dit edele genootschap

Van harte welkom Bas, ben heel benieuwd naar je creaties, wellicht kunnen we nog een hoop van je leren!

Welkom bij het Genootschap!

Eddeped zei:
Hoi Bas,
Welkom, mag ik vragen waar je je brandstof vandaan haalt. Ben daar wel benieuwd naar.

He Eddeped, dat haal ik bij mijn vriend peter de clercq in Belgi?, maar onder zijn label "point virgule" kun je doosjes bij "intra tuin" of "hanos" krijgen.. 
Ik weet niet waar je woont maar ik ga binnen kort weer naar peter, dan kan ik als wil je wil een grote zak voor je meenemen..

Hi Bas,

welkom, ik ben heel benieuwd naar je tips en recepten.

Groet,

Eddy

Terug
Bovenaan Onderaan