BasBQ
Beef en Steak

Wie ben ik?

  • Onderwerp starter ton Goossens
  • Startdatum
T

ton Goossens

Gast
3 Jaar geleden heb ik m'n bedrijf verkocht om wat meer te gaan relaxen. Heerlijk is het om te weten wat dat is, maar tegen de tijd dat je vriendin begint te vragen wat we morgen gaan doen, wordt het toch wel weer tijd een hobby te gaan zoeken, waarbij je even afstand kan nemen. Deze hobby heb ik gevonden in het opstarten van een houthandel, waarin ik dus ontzettend veel vrije tijd kwijt kan.
De overige vrije tijd besteed oa aan bbq'en. Waarbij ik al 20 jaar ecobrasa kokoskolen naar volle tevredenheid gebruik. M'n vriendin, als enthousiast kokkin, doet altijd alle voorbereidingen voor de bbq en is altijd op zoek naar nieuwe en andere gerechten. Zij zal dan ook de komende tijd een bijdrage gaan leveren.
Om wat meer loop in de winkel te krijgen, heb ik ook deze ecobrsa kokoskolen aangegrepen als lokmiddel, zodat daarna iedereen weet dat we hout en andere materialen op maat maken.
Verder zullen vriendin en ik hopelijk veel van jullie kennis en ondervinding gebruik maken en hopen ook een bijdrage aan dit genootschap te kunnen leveren.
MVG Ton Goossens
 
Welkom
 
hoi Ton,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom! Kijk eens bij de kalender voor de verschillende wedstrijden/bijeenkomsten etc. , altijd leuk om te bezoeken en 'lotgenoten' te spreken  B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan