BasBQ
Beef en Steak

Whole Hog Trailertje voor TS2015

Knap stukje werk hoor.

denk dat er maar een spciaal onderdeel moet komen op de wedstrijden MOOISTE TRAILER.

suc6 met de verdere bouw en kom hem zeker bewonderen in hoofddorp.
 
Gaat helemaal goed komen!
Gaat je proefdraai sessie a.s. zondag nog door?
 
richard0501 zei:
ReneR zei:
Gaat helemaal goed komen!
Gaat je proefdraai sessie a.s. zondag nog door?

Uiteraard, tenzij het weer zoals gisteren is.

Iedereen is welkom op Paaszondagmiddag van 15:00-18:00 uur bij Green Forest BBQ's & Grills in Terneuzen

eindelijk eens iets wat letterlijk naast mn deur is ! als ik de kans zie , kom ik ff gluren :)
 
Terwijl het voor mij iets meer als 2,5 uur rijden is, enkele rit....
Wens jullie veel succes en vooral plezier :)
 
ziet er strak uit, hoop hem met de ts te komen bewonderen
 
Ziet er super uit Richard.
jammer dat ik morgen geen tijd heb had hem graag een keer in t echt gezien. Succes ermee en super repo gemaakt.
Top man
 
Hopelijk hebben we dan straks de foto's nog... Terneuzen is iets te ver weg... prachtkarretje hoor!

Maak er maar lekker veel lekkers in en veel mooie plaatjes van!
 
WoW, dat heb je mooi gemaakt Richard!! Wat een vakwerk, diepe buiging!
 
Net ff bij richard wezen buurten en zijn trailer bekeken,

en uiteraard een spareribje  geproefd ! :)

keurig gebouwd, lekkere ribbels ook !

het pizza oventje wat hij daar heeft vond ik ook wel bijzonder, mini tafel formaatje ,en toch op 450 graden op 2,5 minuut n pizza maken!

stiekum sta je dan toch weeral gauw 1,5 uur te kleppen, dus net maar weer in sprint naar huis om de eigen Q in de fik te steken,

zo ff lekker wat kip knabbels  maken met verse friet erbij.

leuk om de gezichten bij de namen te zien, en wat mede bbq enthousiastelingen te ontmoeten ook.

succes bij de aankomende wedstrijden !!
 
Nou het trailertje  is in actie geweest op Tony Stone, en we hebben het varkentje een mooi kleurtje kunnen geven en zijn geeindigd op de 4e plaats van 14 Teams.
Het varken pastte precies op het rooster, we hebben het varken in zijn geheel/ Whole kunnen bereiden.
Temperatuur van de verschillende onderdelen prima onder controle, schouder op 76 graden, Loins op 68 graden en de ham op 72 graden

 
Wauw, dat ziet er prima uit, zelfs het varken kijkt blij! Heb je nu de vriezer vol liggen?!?
 
Mooi mooi mooi man.
Foto ziet er lekker uit( kwijl kwijl)
Ook een goed resultaat netjes gedaan
 
Mooi hoor Richard, van de foto's die ik gezien hebt is deze toch wel het mooiste varkentje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan