BasBQ
Beef en Steak

When a plan comes together....

 

Jord

Kooltjesharker
Berichten
218
Na 2 jaar klungelen (lees ouders smeken of ik de auto weer mocht lenen ivm capaciteit en trekhaak, aanhangers huren, bbq-trailer huren e.d.) zijn Derk en ik dit jaar druk bezig met het verder uitbouwen van Smokey Goodness. Roelof is al enige tijd bezig met onze eigen trailer bbq en hij belooft groot te worden. Zijn vrouw liep in ieder geval aardig te foeteren dat het frame van de trailer af was en dat hij zo groot was dat hij overal in de weg stond  ;D
In mei is de smoker klaar maar het auto probleem hadden we nog niet getackeld. Althans, tot vandaag.

Vanmiddag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een bus gekocht. We wilden per s? een stoere, ruige amerikaan als bus en niet een standaard transporter, vivaro of andere zuinigere en 'makes more sense' auto. Afijn: dit is hem geworden:

van0.jpg


Het is een bijzonder model Chevy Van namelijk de cargovan editie. Dat betekend dat hij geen ramen aan de achterzijde heeft waardoor er meer ruime overblijft om te bestickeren / beletteren.

van2.jpg


En aan ruimte geen gebrek:

van3.jpg


We kunnen nu lekker aan de slag met het bouwen van een verrijdbare stand / buffetmeubels en dan zijn we straks klaar voor een nieuw seizoen, platzak maar klaar  ;)
 
Leuke basis bus. Zwart met rode streep en een dakspoiler zou mooi zijn (B-team dan want de A versie is dan al vergeven  :p )
Maar een zuinige 1 op 4 moet wel haalbaar zijn.
Maar ff zonder dollen ik volg dit met interesse want dit soort projecten verdienen gewoon de aandacht !
 
leuke bus, kan je helemaal op de amerikaanse toer  ;)
 
Mooi ding zeg. Ben benieuwd hoe hij gaat worden.
 
COOL :D Ik ben dol op Amerikaanse auto's! Heerlijk fout ook deze :D
 
Mooi werkpaard lust wel wat voer denk ik?
 
riona zei:
Mooi werkpaard lust wel wat voer denk ik?

agh, wat je aan de pomp betaald gaat gewoon van de zaak, dit soort catering moet je toch niet voor het geld doen....
 
Voor dit soort auto's zijn we eigenlijk in het verkeerde land. ( je ken bv. Beter tanken in venuzuela waar het 1,71 cent per liter kost. En nee is geen tik fout)

Maar het blijven leuken auto's met een prachtig motor geluid.
Keep on Rolling en Q'ing 8)
 
Gaaf deze bak. Hoort ook wel bij een stoere smoker inderdaad. Veel plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan