BasBQ
Beef en Steak

WGA-woody

 
 

Eefje

Kooltjesharker
Berichten
110
Vandaag een mooie wga uit '95 met houtenhandvaten gevonden op marktplaats. Opgehaald en een mooie vondst, paar kleine plekjes en krassen op de bodem maar niks ernstigs. Onderrooster beetje roestig, niet erg naar bovenrooster wil ik vervangen. Zit te denken aan rvs of gietijzer maar ben er nog niet uit, wil vooral makkelijk/snel kunnen poetsen.

2f92459de8a3dc0e8c856379b37ebd99.jpg


c9038df7b7c324658838677aad7c33b0.jpg


2d5524f022429ba9a9fcc4546a116031.jpg


0547013e89b55822a3b71d0da733830a.jpg


Weber Spirit 320 GBS, Weber WSM 37, Weber OTO 47 1988, Pizzaring.
 
Nice find!
 
Die van mij van een half jaar oud ziet er al slechter uit. Mooie vondst
 
Mooi hoor, eentje uit 1995 als ik goed zie. Veel plezier daarmee
 
Nice man!
zitten er veel verschillen tussen deze en een nieuwe? (En dan doel ik eigenlijk op functionele verschillen, niet zozeer optisch.)
Handvaten zitten er tegenwoordig niet meer aan, maar verder?
 
SilverFox zei:
Nice man!
zitten er veel verschillen tussen deze en een nieuwe? (En dan doel ik eigenlijk op functionele verschillen, niet zozeer optisch.)
Handvaten zitten er tegenwoordig niet meer aan, maar verder?
Nee. Alleen dit exemplaar heeft ge?nverteerde luchtschuiven ter hoogte van het kolenrooster....  ;)
 
SilverFox zei:
Nice man!
zitten er veel verschillen tussen deze en een nieuwe? (En dan doel ik eigenlijk op functionele verschillen, niet zozeer optisch.)
Handvaten zitten er tegenwoordig niet meer aan, maar verder?
Hey, ik geloof niet dat, buiten dat er zijhandvaten aan zitten, iets wezelijk verschilt met die van nu. Gister heb ik hem helemaal uitelkaar gehaald, briljant simpel ontwerp maar werkt perfect. Beetje vuil en vet met dasty weggeschuurd en eigenlijk klaar. Hout nog x wat opschuren en een lik beits, thats it. Rooster wordt denk ik gietijzer, binnen dit forum meerdere draadjes over gevonden.

Weber Spirit 320 GBS, Weber WSM 37, Weber OTO 47 woody '88 met Pizzaring, WGA-woody '95.

 
Ontzettend mooie WGA!
 
Heel mooi, een vintage WGA daar moet je heeeel zuinig mee zijn.
Maar 1 ding, je luchtschuiven zitten verkeerd om ;)

5411e03fafa0d_grill-heroes-Recovered.jpg
 
Ewald zei:
Heel mooi, een vintage WGA daar moet je heeeel zuinig mee zijn.
Maar 1 ding, je luchtschuiven zitten verkeerd om ;)

5411e03fafa0d_grill-heroes-Recovered.jpg
Zie het, vanavond ff omdraaien. Thnx!

Weber Spirit 320 GBS, Weber WSM 37, Weber OTO 47 woody '88 met Pizzaring, WGA-woody '95.

 
netjes hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan